החתונה של איריס ושי חן

הכלה: איריס חן
החתן: שי חן
תאריך החתונה: 22.5.14

היכרנו באינטרנט ודרך חברים משותפים בגיל 16, היינו ידידים טובים ווירטואלים עד שנותק הקשר בגיל 17 וחזרנו להיות בקשר אחרי שנים רבות.
היום אנחנו 5 שנים יחד, שי הציע לי נישואים בסין, הייתי בסין בסטאז’ מהלימודים (רפואה סינית) במשך 3 חודשים, שי הצטרף אליי לטיול אחרי 3 חודשים שלא ראיתי אותו וכמובן הגיע עם טבעת, זה קרה ביום הולדת שלו במסעדה מהממת ביאנגשו, סין, וואו זה אחד הרגעים המרגשים ביותר בחיי.
מכאן התחיל המסע, חיפשתי מקום לרכישת שמלת כלה, הגעתי לרינה בהיר אחרי שהייתי בסלון מוכר מאוד ביפו, לא אהבתי שם את המסחרה והיחס.
איך שהגעתי לרינה, קיבלה את פניי ופני אמא שלי המעצבת המהממת יעל, שהתאימה בצורה מושלמת שמלה בשבילי ובשביל הגזרה שלי, זאת הייתה השמלה השניה שמדדתי אצל רינה ואותה לקחתי בסוף.
החתונה של איריס ושי
היה לי חשוב שתחמיא לי, שאני ארגיש בה טוב, שתהיה נוחה וכמובן כמובן היה חשוב לי היחס לאורך כל התהליך של התפירה.
כמו כן רינה המהממת החליטה לתת לי את השמלה שתפרתי במתנה (הייתי אמורה להחזיר אותה) מה שנתן הרגשה ממש טובה!

את השיער עשה לי מיקי זיתוני מתל אביב שהגיע כל הדרך לאשדוד כדי לסרק אותי, לקח לי המון זמן עד שמצאתי מישהו טוב שיודע לקרוא את מי שיושבת מולו, כיוון שיש לי תלתלים זה נורא קשה למצוא מישהו שידע להסתדר איתם. מיקי עשה את זה בצורה מושלמת!
את האיפור עשיתי אצל רנטה מילבסקי מאשדוד, היא מהממת, היא אוהבת איפור עדין (שזה מה שחיפשתי), היא יודעת להתאים בצורה מושלמת את האיפור, ובכלל להתחיל איתה את היום החשוב הזה היה פשוט חוויה גדולה!
איריס ושי החתונה
בחירת הטבעות נישואים, היתה די קלילה, סיבוב קצר בחנות וקנינו מה שאהבנו!
התחתנו באולם “אודיסאה” בבאר שבע (פה אנחנו גרים), חשוב לציין עשינו סיבוב כמעט בכל האולמות בעיר ואהבנו בעיקר את האוכל ואת הנפשות הפועלות באולם.
מה גם שהתחילו חודש לפני החתונה שלנו בשיפוץ הגן שבו התקיימה החופה והקבלת פנים, ככה שזכינו לגן מהמם וחדש!

הצלם סטילס היה אודי אבן חיים, הצלם וידאו היה רפי ג’יבלי, מאוד מקצועיים ובכלל היה יום משגע, הצטלמנו ליד שדרות איפה שהיו פרחים משגעים.

הקצפת שבעוגה, בירח דבש נסענו שבועיים אחרי החתונה לתאילנד, היה מדהים.

מעוניינת להמליץ:
ממליצה על כל הספקים שלי!
איפור – רנטה מילבסקי המהממת!
שיער- מיקי זיתוני התותח!
צלמים – אודי אבן חיים ורפי ג’יבלי!
דיג’יי – דני די מספר אחת!
וכמובן כמובן רינה בהיר והצוות שלה שעשו לי את השמלה המושלמת.

כל התמונות בעמוד זה צולמו ע”י אודי אבן חיים