החתונה של מורן ואלמוג פלד

סיפור החתונה של מורן ואלמוג פלד, שותפות לדירה שהפכה לחתונה קסומה.

מורן שירזי, אלמוג פלד
תאריך החתונה: 10/2/15

היינו שותפים לדירה בזמן שהיינו סטודנטים באוניברסיטה העברית. חוץ מזה שהצלחנו לגור ביחד מבלי רצון להרוג אחד את השני הפכנו להיות חברים ממש טובים, גרנו ביחד שנתיים עם שותפה, אבל רק בחצי שנה האחרונה דברים התחילו לזוז 🙂

בקיצור אנחנו כבר שנתיים יחד.

הצעת הנישואים שלנו, חברה ממש טובה שלי התחתנה בבית אורן בקיץ, החתונה הייתה ביום חמישי, ככה שניצלתי את ההזדמנות והפכתי את זה לסופ”ש נחמד ביחד והזמנתי לנו חדר בקיבוץ לכל הסופ”ש.

כשהתקרבנו לתאריך של החתונה (של החברה), לא ידעתי בכלל אם נוכל בכלל להגיע לשם ולהשאר שם את סוף השבוע כי הייתי במילואים (מבצע צוק איתן), אך החבר’ה מהמילואים פרגנו ושחררו אותי לכל השלושה ימים, בלי לדעת בכלל מה מתוכנן ככה שהכל המשיך כרגיל 🙂

בליל החתונה חברה שלי זרקה את הזר שלה והראשונה לגעת בו הייתה אני (הייתי קצת עקומה והוא נפל לי… מבלי לדעת שיש קשר, יום למחרת בזמן מנוחת צהריים כששנינו במיטה, פתאום הציצה לה קופסא קטנה מתוך השמיכה ופשוט לא האמתי שזה קורה… 🙂

מכאן עברנו לשלב של החיפושים אחר השמלה ובעלי מקצוע לחתונה, אז ראשית השמלה, אני לא מהבנות שידעו וחלמו כל השנים על שמלת הכלה שלה. לא ידעתי, לא הכרתי ולא בדקתי על שהתחיל הרגע לחפש.
החתונה של מורן ואלמוג פלד בצילומים

כשהתחלתי לחפש מאוד הפריע לי למדוד שמלות שבכלל לא בגודל שלי, לשמוע את המעצבת אומרת שעליי לדמיין שזה לא יהיה ככה, וזה לא יהיה ככה, ונשים כאן משהו ושם משהו… לא הייתי שלמה עם עצמי לקנות את השמלה הכי יקרה שאי פעם אקנה על סמך דימיון.

כשהגעתי לרינה בהיר, הרגשתי שאני לא מדמיינת. כל שינוי שנאמר הולבש על המקום על שמלה שמראש הייתה כבר פחות או יותר במידות שלי. ממש יכלתי להרגיש איך השמלה הולכת להראות בסוף התהליך. נוסיף את זה שהיה לי מאוד חשוב להיות עם תחושת בטן טובה לגבי כל בן אדם שעבדנו איתו לקראת החתונה והיה פה שילוב מנצח. הסבלנות, החיוך והעדינות שקיבלתי הם שהפכו את התהליך למדהים 🙂

אה כן, כמובן, מראש לא הלכתי למעצבים שידעתי שפחות מ6,000 שקל אין על מה לדבר איתם… עם כל הכבוד, זו שמלה אחת, לערב אחד (מדהים אמנם, אבל יש חיים גם אחריו).
מורן שלב האיפור והשיער
המאפרת סיגל סיימנס

השלב הבא, איפור ושיער, כמו השמלה, כך היה עם האיפור והשיער, לא ידעתי מה אני רוצה כ”כ ומה לחפש- כי אני בכללי בחורה שלא מתאפרת ביום יום, והיה לי חשוב שהבחורה שתעשה את זה תבין שכל מה שיש לי במגירה זה סומק ועפרון שחור לאירועים מיוחדים.. 🙂

רציתי מאוד להתארגן בבית של ההורים, כי יש משהו מאוד סמלי בלצאת כלה מהבית של אמא ואבא. לכן חיפשתי מישהו שיעשה לי שיער ואיפור שיגיע הביתה. העדפתי באיזשהו מקום שזה יהיה גם אותו אחד מאשר אחד לשיער ואחד לאיפור- כדי שהוא בעצמו יידע מה חלוקת הזמנים שלו.

חיפשתי בעיקר על סמך המלצות בפייסבוק וארגנתי לי רשימה של טלפונים, כשהתחלתי להתקשר לא הבנתי בהתחלה למה אני צריכה להוציא אלפי שקלים על שיער ואיפור (שגם ככה צריך להיות הכי בסיסי ועדין שיש) . כשהתקשרתי לסיגל סיימס הייתה לי תחושה טובה בבטן (אותה תחושה שחיפשתי אצל כולם). קבעתי איתה איפור ושיער נסיון, ומיד אחרי כבר סגרתי, הבחורה פשוט מדהימה, עדינה ומקסימה! יש לציין שלא האיפור ולא השיער זזו ממקומם עד 3 לפנות בוקר!

החיפוש אחרי טבעות נישואים, היה הרבה יותר קל, הלכנו לחנות קטנה בירושלים על סמך המלצה של חברים. ראיתי שם טבעת שמאוד אהבתי אבל פחדתי לקנות כבר בניסיון הראשון. אחרי שעשיתי סיבובים גם באוזר המרכז בכל מיני חנויות, חזרתי לטבעת הראשונה… 🙂 אלמוג לא התלבט יותר מדיי, פשוט בחר אחת חלקה ועדינה.

באיזה גן או אולם התחתנתם ומה לדעתך מייחד את המקום?

מכיוון שהתחתנו בשיא החורף, היה חשוב לנו למצוא מקום כפרי שמשרה את אותה אוירה גם בחורף (גם כשאין את הגן בחוץ) ולכן בחרנו להתחתן ב”קיו”. מלבד זה שהמקום פשוט מהמם ולא משנה אם בחורף או בקיץ, הקייטרינג מעולה (לא מפסיקים לקבל מחמאות גם חודשים אחרי…), אבל היחס של הצוות פשוט מדהים!

כל הארגון של החתונה, מהרגע שסגרנו תאריך ועד שהתיישבו מעולפים אחרי שנגמרה החתונה- היה מעולה, מנהלי האירוע חושבים על הכל, עוד לפני שמספיקים לבקש מהם, וממש גורמים לזוג ולמשפחה הקרובה להרגיש אורחים בארוע.

בחרנו להצטלם לפני החופה בטבע, באזור ירוק (ליד פארק אפק), עם הצלם ליאור שי המדהים מומלץ החום

בתור אחת שמלצמת קצת, ידעתי שלא משנה ממש איפה מצטלמים. צלם טוב יודע להוציא תמונות יפות גם כשאין כלום ושום דבר מסביב.
מורן ואלמוג פלד עם שמלת הכלה בצילומים

בגדול אמרנו לצלם שאנחנו מעדיפים בטבע באזור ירוק- ולכן הלכנו להצטלם ליד פארק אפק, נווה ירק (למרות שלא היו שם עצי תפוזים, אלא הכל היה אפור- התמונות שיצאו הכי יפה לדעתי…) ואפילו בפרדס הצמוד לאולם.

הצלם המדהים ליאור שי, ממליצים עליו בחום! לא מפספס כלום, יצירתי, חמוד ומצחיק ממש!

התכנון לירח דבש?

רוצים לאכול את כל העולם בערך… עוד לא סגרנו 🙂

אם google maps היו גובים כסף על השירות כבר מזמן לא היה לנו כסף לטיול עצמו…

אנו רוצים לפרגן ולהמליץ בחום על מספר ספקים מקסימים

חשוב לי לציין פה את תהליך הנישואין עצמו, שבחרנו לעשות אותו דרך צהר.

המליצו לנו רבות עליהם לפני, אבל אני אחזק ואוסיף שהארגון מבוסס על אנשים מדהימים וחייכנים שעושים הכל בהתנדבות!

גם הרב וגם מדריכת הכלה היו דרך צהר ופשוט נהננו (כן, נהננו!) מכל התהליך.

תודה גדולה לכולם
מורן ואלמוג

הצלם: ליאור שי