החתונה של רוני וצחי

שם הכלה: רוני ברמן
שם החתן: צחי יפה
תאריך החתונה: 11.11.15

איך ואיפה היכרתם?

הכרנו דרך חברה משותפת. היא למדה איתי באוניברסיטה ולמדה עם צחי בתיכון. ישר כששאלתי אותה עליו היא לא הפסיקה להרעיף עליו מחמאות 🙂
אז הבנתי שכנראה מדובר בגבר שאני רוצה להכיר… וגם לא יכלתי לפספס את ההזדמנות לצאת עם ג’ינג’י!

כמה זמן אתם ביחד?

שנתיים

מי הציע נישואים ואיך הייתה ההצעה?

צחי היה אחראי על ההצעה. טסנו לפריז בחופשת סמסטר, קצת לנוח ולנשום אוויר לפני תחילת סמסטר ב’. את הטבעת הוא שלף ביום שישי בארוחה רומנטית במסעדה צרפתית מקסימה בה שריינו מקום עוד מבעוד מועד. כבר בארץ הוא הראה סימנים שרק בדיעבד הבנתי מה הייתה מטרתם. הוא ביקש ממני להזמין מסעדה, להביא איתי שמלה יפה ליום שישי, ועוד כל מיני פרטים קטנים.
המסעדה הייתה רומנטית חשוכה כזאת, אכלנו ושתינו בקבוק יין שלם (כנראה הוא היה צריך קצת להשתחרר לפני ההצעה ) וכשהוא פתח את הקופסה יצא ממנה אור שהרגיש כאילו כל המסעדה פתאום הייתה מוארת… מה שרק הוסיף עוד על ההתרגשות.

איך בחרת את השמלה ומה היה לך חשוב בבחירת השמלה?

אל רינה הגעתי לגמרי בזכות יד הגורל! לא ידעתי מה אני רוצה, אני לא מאלה שמאז שהן ילדות קטנות חשבו על איך תיראה השמלה ביום חתונתן. אבל- לאחר מדידות של כמה דגמים מצאתי את השמלה שהכי מתאימה לי. שמלת תחרה עדינה ונסיכותית 🙂
היה לי חשוב שהיא תהיה פשוטה ולא מגונדרת מידי, גב פתוח עדין, וכן- התחשק לי תחרה (בכל זאת לא כל יום יוצא ללבוש שמלת כלה)

מה היה לך חשוב באיפור ובשיער? 

את השיער והאיפור עשתה לי בתיה צוקר. אני בדרך כלל הולכת ללא איפור ועם שיער פזור. היה לי חשוב להיראות אני ביום החתונה ולא להתרחק מידי מהמראה הטבעי שלי. לכן הלכנו על קו של איפור נקי ועדין ובשיער צמה פשוטה עם קישוט של פרח.
את ההתארגנות עשיתי בבית כמובן! במקום הכי נינוח וחם שיש! עם כל האנשים האהובים עלי!

איך בחרתם את טבעות נישואים?

את טבעת הנישואים בחרנו ממש לפני החתונה. זאת טבעת סמבולית מאוד ולכן היה לי חשוב שהיא תהיה קרובה לטבעת אירוסין ולא גדולה מידי.

באיזה גן או אולם התחתנתם ומה לדעתך מייחד את המקום?

התחתנו ב”באר של סבא”. לאחר שראינו מספר מקומות והיינו קצת בדילמה הלכנו לראות את “הבאר של סבא”. ישר ידענו שזה יהיה המקום. גם האולם וגם הגינה יפים ומלאים צמחיה (מה שהיה חשוב לנו היות והתחתנו בעונת מעבר ולא ידענו האם החתונה תהיה בחוץ או בפנים). העובדים בבאר נראו לנו מקצועיים מאוד (מה שגם התברר כנכון מאוד) ובכלל ההרגשה שם הייתה מאוד ביתית ונינוחה.

איפה בחרתם להצטלם לפני החופה ולמה דווקא בחרתם את המקום הזה ומי היה הצלם?

את מקום הצילום בחרנו באותו היום ממש! כמו שציינתי קודם, בגלל עונת המעבר והזזת השעון שעה אחת אחורה לא ידענו האם לצפות לגשם או שמש באותו היום. לכן, סמכנו על הצלם המוכשר שלנו- אביב נווה על בחירת המקום. הייתה לנו שעה קצרה על מנת שנספיק להצטלם באור ולכן הלכנו על מקום קרוב לבית, מתחת לפסי הרכבת של בית יהושוע. שם יש עצי פקאן ופריחה ירוקה ממש מקום מקסים!

מה מתוכנן לירח דבש?

את ירח הדבש אנחנו מתכננים לקיץ. הפרטים עוד לא סגורים כי יש לנו עולם שלם לראות! זה מאוד קשה להחליט רק על איזור אחד 🙂

היינו רוצים להגיד תודה לאנשים שבאמת בלעדיהם החתונה לא הייתה יכולה להיות כל כך מוצלחת:

רינה בהיר– שמלת כלה כמובן!
אביב נווה– צלם מוכשר עם צוות מנצח
בתיה צוקר– איפור ושיער
איל כץ– די ג’יי