סיפור החתונה של מיכל ועומר

שם הכלה:
מיכל דהן
שם החתן:
עומר בר עוז
תאריך החתונה:
18.5.15

איך ואיפה היכרתם?

עומר ואני הכרנו בבאר שבע, שם למדנו שנינו. הוא עבד בבר שומם ומכיוון שהעבודה הייתה דלילה מאוד, הוא ישב וקרא ספר כל פעם שהגעתי. הסתקרנתי והתחלנו לדבר. עומר סיפר לי שהוא כותב ולאחרונה סיים לכתוב ספר ושישמח לשמוע את דעתי עליו. פגישת ה”ביקורת” על הספר הפכה לדייט ומשם הכל התגלגל מאוד מהר…

כמה זמן אתם ביחד?

3 שנים וחצי.

מי הציע נישואים ואיך הייתה ההצעה?

עומר הציע נישואים (לא הייתי מופתעת…)
ביום האחרון ללימודים שלי הוא רצה להפתיע ובאותו יום הלך לקנות טבעת. הקדמתי לחזור הביתה וכשחזר, לא התאפק, ובמטבח כרע ברך וחייך.
הכי פשוט. הכי יפה. הכי אנחנו.

איך בחרת את השמלה ומה היה לך חשוב בבחירת השמלה?

בהתחלה הסתכלתי באתר של רינה ובחרתי כמה דגמים שנראו לי מתאימים. היה לי חשוב שהלבן לא יהיה לבן מדי, שתהיה תחרה יפה, שיהיה לי נוח איתה ולא אצטרך להתכווץ לתוכה.
כשהגעתי לרינה ישבתי עם יעל ואחרי מדידות של הדגמים שאהבתי החלטנו יחד איך אפשר לשלב כמה אלמנטים שאהבתי לשמלה אחת. בסופו של דבר קיבלתי שמלה בדיוק כמו שרציתי, אפילו שלא ידעתי מראש בדיוק מה. 

מה היה לך חשוב באיפור ובשיער ?

בחרתי להתארגן בבית הוריו של עומר, שגרו קרוב לגן. מזל שכך, היה חם בצורה קיצונית ביום החתונה והרגשתי מאוד בנוח. באו חברים וחברות ואירחו לנו חברה וככה הורדנו מהלחץ.
איפרה אותי ענבל מרגלית, בת דודה של עומר ומאפרת מקצועית בפני עצמה. את השיער עיצב בטוב טעם אסף לוי, הם עובדים יחד כשותפים וכך הגעתי גם אליו. האיפור היה מעודן ופשוט כפי שרציתי והייתה לי הזכות לקבל מענבל טאצ’-אפים במהלך החתונה.

איך בחרתם את טבעות נישואים?

ברגע האחרון.
לא היינו בטוחים שהטבעות יהיו מוכנות לחתונה, וכבר התחלנו לחשוב איך נשתמש בטקס בטבעות חלופיות, אך הצורפים הירושלמיים התעלו על כל הציפיות והספיקו להכין את הטבעות שרצינו בדיוק בזמן!

באיזה גן או אולם התחתנתם ומה לדעתך מייחד את המקום?

ביער (פארק השרון), מקום יפהפה, עם מרחבים ירוקים בחוץ בהם נערכו קבלת הפנים והחופה, ואולם סגור שקוף שניתן דרך הקירות לראות את היער (החלוקה פנים-חוץ הייתה חשובה, כי שוב, היה מאוד מאוד חם באותו היום ולרקוד בחוץ יכול היה להיות לא נעים פיזית.) העיצוב של המקום פשוט ולא יומרני, מתוחזק ברמה גבוהה מאוד וכל אנשי השירות נתנו לנו הרגשה נפלאה.

איפה בחרתם להצטלם לפני החופה ולמה דווקא בחרתם את המקום הזה ומי היה הצלם?

האמת היא שלא רצינו צילומי חוץ בכלל, כי זה ממש לא בשבילנו להתביים (=להיות מבוימים)
אבל הצלמים מאוד רצו, אז למזלנו החצר הענקית בביתם של הבר עוזים הייתה לוקיישן מקסים. מעבר ליופי של המקום, נחמד לנו לחשוב שבעוד 30 שנה כשנסתכל בתמונות, נרגיש בית.
הצלם היה עמרי אילת.

מה מתוכנן לירח דבש?

ירח הדבש כבר מאחורינו והוא היה פשוט חוויה מטורפת.
היינו 10 שבועות בגואטמלה ומקסיקו שכללו ג’ונגלים, כפרים, חיים עם משפחה גואטמלית, חופים משוגעים, חיות אקזוטיות והמון המון זמן איכות ביחד. ממליצה לכל זוג שאוהב הרפתקאות:)

במידה ובא לך להמליץ על ספקים שהיית מרוצה מהם במיוחד זה המקום לפרגן.
ביער- שירות מעולה, יחס אישי, מקום יפהפה שלא אכזב.
מרינדה ובר בר- חברת הקייטרינג והבר שעשתה בשבילנו הכל, עד כדי המצאת עמדת פירות בהתאמה אישית. קיבלנו רק מחמאות על האוכל, הכל היה טרי, טעי ובשפע. השירות שקיבלנו היה מעולה ודאגו ללוות ולוודא שהכל לשביעות רצוננו במהלך האירוע.
וכמובן רינה בהיר והצוות!! שטרחו והזדרזו לממש את כל רצונותיי בזמן הקצר מאוד של תכנון החתונה, ובמחיר שפוי. הרגשתי שהבנות מבינות בדיוק מה אני רוצה, אפילו בלי שאגיד ובכל פגישה ראיתי איך אנחנו מתקדמות והופכות את זה למשהו שהוא שלי. לא הייתי משנה דבר:)