סיפור החתונה של נופר וליאור

שם הכלה:
נופר שני
שם החתן:
ליאור שני
תאריך החתונה:
30.06.2015

איך ואיפה היכרתם?

הכרנו באופן מפתיע במסיבת פורים של חבר משותף. הדבר המעניין הוא שאף אחד מאיתנו לא כל כך רצה להגיע אבל הבטחות לחברים צריך לקיים… מה שבדיעבד התגלה כהחלטה מוצלחת כי בסוף גם קיבלנו פרס על המחווה החברית כלפי אותו חבר והתמזל מזלנו להכיר באותו ערב(:

כמה זמן אתם ביחד?

שנתיים וחצי.

מי הציע נישואים ואיך הייתה ההצעה?

אני אפתח בזה שלגמרי לא צפיתי את ההצעה…. בכלל…..
אז זה היה איזשהו יום, סתם יום… היינו צריכים לנסוע בערב לתל אביב לשבת בבית קפה עם חבר של ליאור.. בדרך (5 דק לפני שהגענו) ליאור קיבל הודעה מהחבר שלא יוכל בסוף להגיע והחלטנו שאם אנחנו כבר בתל אביב נלך לשבת לאכול (יש לציין שהייתי אחרי יום עבודה ולא אכלתי מהבוקר=גוועתי ברעב)..

החלטנו ללכת לנווה צדק לאכול גלידה (במקום בו היה הדייט הראשון שלנו) ואח”כ ללכת למסעדה.. קנינו את הגלידה והתחלנו ללכת ולחפש מקום לאכול (זה לפחות מה שאני עשיתי).. הגענו לגן שעשועים- גם שם ביקרנו בדייט הראשון שלנו וליאור התחיל לדבר על הזוגיות שלנו, על כמה זמן עבר מאז הדייט הראשון וכ”ו.. רגשנות היא תופעה מאוד לא אופיינית לליאור מה שהיה אמור להדליק לי איזושהי נורה אבל אני הייתי כמובן בחיפוש אחר מקור מזון ולא כל כך שמתי לב למה שהוא אומר לי… השעה הייתה יחסית מוקדמת והיו בגן הרבה ילדים. ליאור, שרצה להציע בגן אבל לא רצה קהל גדול- עשה “חישוב מסלול מחדש” והחליט להוביל אותנו לים (ואני רק חושבת על- “למה אני לא מקבלת את הפסטה שלי??!)… הלכנו על החוף ואני חופרת לו כהרגלי, בכלל לא שמה לב שהוא כבר על החול כורע ברך…… אני מניחה שאפשר להבין שבאותו הרגע כבר שכחתי לגמרי מהפסטה……(:

איך בחרת את השמלה ומה היה לך חשוב בבחירת השמלה?

מגיל צעיר דמיינתי איך תיראה שמלת הכלה שלי וידעתי בדיוק מה אני רוצה. למזלי מצאתי מהר מאוד את שמלה שרציתי באתר של רינה (עם כמה שינויים והתאמות כמו העמקת מחשוף הגב ועוד).. ברגע שמדדתי את השמלה שבגללה הגעתי- ידעתי שזה זה! ועוד יותר התחדד לי “שזה זה” כשפגשתי את רינה, שהייתה מקסימה, קשובה ומרגיעה (אפילו כלות לחוצות כמוני). ישבנו והיא הציעה הצעות איך לגרום לשמלה להיות אפילו יותר קרובה לזאת שחלמתי עליה…

חשוב לי להגיד שמלבד היחס האישי והמקצועי לאורך כל הדרך השיא היה ביום האיסוף, שבינו לבין המדידה האחרונה היו בסה”כ 10 ימים, בהם בלי ששמתי לב ירדתי כמעט שתי מידות (גם בהיקף וגם במידת החזה). באותו רגע רינה ועוד שתי תופרות עבדו על השמלה והצרו אותה בהתאמה למידה החדשה שלי (משתווה בערך לתפירת השמלה מחדש).
ואם לא היו חסרות מספיק צרות- הגעתי עם אמא שלי ועם חמתי (שלא נכחו במהלך שאר המדידות של השמלה- כלומר ראו את השמלה בפעם הראשונה) והן החלו לבקש להוסיף תחרה לפה, להוריד תחרה משם, לשנות את האפליקציות ועוד ועוד… והפכו את הפרויקט הזה להרבה יותר קשה.. אבל רינה והצוות נענו לכל גחמה ועבדו על השמלה ובשלב מסוים גם עלי (-פיזית- תפרו את השמלה עלי) ועשו זאת בהבנה, בחיוך ובמקצועיות שפשוט לא תאומן ובאמת שלא מובנת מאליה…

אז אני גם אנצל את הבמה ואגיד המון המון תודה על היחס, הליווי, ההרגעה בשעת הצורך, על החיוך והצחוקים, על המקצועיות והסבלנות, על ההתגייסות למען המטרה והפרפקציוניזם שלך רינה שתרם לשמלה להיות פשוט מדהימה, יותר יפה ממה שהרשיתי לעצמי לחלום!!! תודה תודה תודה!!!!
מוסר השכל: לעולם אל תלכי לבד למדידות של השמלה- יש דברים שאת לא חושבת עליהם/לא רואה אותם.
וחשוב עוד יותר- שיהיה אדם אחד/שניים שיבואו איתך ל-כ-ל המדידות (שלא יקרה לך בטעות מה שקרה לי עם האמא והחמה) ושיהיה בהצלחה…..(:

מה היה לך חשוב באיפור ובשיער ? 

בחרתי להתארגן אצל אמא שלי..
בר פרלמן המהממת עשתה לי את האיפור… (וגם לכל בנות המשפחה), הייתה מקסימה, מקצועית, קשובה והכי חשוב פרפקציוניסטית!! לא נתנה לנו לקום מהכיסא עד שלא היינו מרוצות ב100 אחוז!!
את השיער עשה יניב ממספרת NV שגם הוא היה מקסים ומקצועי ואיכשהו גרם לתסרוקת לשרוד את כל האירוע מבלי שיפלו תוספות (ששמעתי שזה דבר שיכול לקרות, במיוחד כשמשחררים את התסרוקת, שזה מה שעשיתי אחרי החופה)..

איך בחרתם את טבעות נישואים?

הלכנו לאותה החנות שליאור קנה ממנה את טבעת האירוסין.. שי תכשיטים בראשון לציון

באיזה גן או אולם התחתנתם ומה לדעתך מייחד את המקום?

בחרנו להתחתן בקיבוץ נען היה מקסים… מקום פשוט אבל קסום… (:

איפה בחרתם להצטלם לפני החופה ולמה דווקא בחרתם את המקום הזה ומי היה הצלם?

צלם הסטילס שלנו היה אור זהבי, ואת הוידיאו צילם ניב מוסמן…
שניהם היו מקסימים!! בצילומים הם הרגיעו אותנו ממש ועשו לנו צחוקים שעזרו להשתחרר (הצילומים שלפני יכולים להיות מאוד מביכים… לפחות זה מה שחשבנו לעצמנו בהתחלה…) בקיצור היה כיף, ואת התוצאות נראה לי שאפשר לראות בתמונות… (:

מה מתוכנן לירח דבש?

פיצלנו(:
10 ימים בתאילנד
וכמה חודשים אח”כ שבוע סקי בצרפת.

במידה ובא לך להמליץ על ספקים שהיית מרוצה מהם במיוחד זה המקום לפרגן.
קייטרינג אדום!! (בשר בשר ועוד בשר… שרות מקסים, אדיב, מפנק ומחיר טוב… לדעתי אפילו זול ביחס למה שהם מספקים)- מומלץ ביותר!!
שתיים עיצוב וסגנון- עיצבו לנו את כל החתונה…. היו מקסימות וקשובות וממש ליוו אותנו מתחילת תכנון האירוע ועד לחתונה עצמה…
טו פרודקשן (-חברת הפקות) בגלל שהתחתנו על הדשא בקיבוץ היה מאוד נחוץ שתהיה חברת הפקות שתלווה אותנו בכל ההקמה של האירוע, ספקים וכ”ו… היו מקסימים.. תודה ענקית במיוחד לשרון זקמן המקסימה שנפגשה איתנו פעמיים בחודש בערך רק כדי להרגיע אותי שהכל מתקתק והכל מסודר… וגם לרביד ואור שליוו אותנו בחתונה ודאגו לכל צרכינו החל מכוסות שתייה ועד להשגת סנדלים (הסנדלים של אחותי נקרעו במהלך קבלת הפנים)… הכל זרם והיה מדהים!!
איפור: כמובן, בר פרלמן שכבר כתבתי עליה, אבל שוב- ממליצה!!
שיער: NV
צילום סטילס: אור זהבי (האלוף)
וידיאו: ניב מוסמן (המקסים)
די.ג’יי: דארוויש
שוזרות הולכות, שהכינו לי זר פשוט ומקסים בדיוק כמו שביקשתי
וכמובן, איך אפשר לשכוח- רינה בהיר המקסימה!!! אין עלייך!!!……