מדריך לעיצוב שמלות כלה זולות

מדריך לעיצוב שמלות כלה זולות, טיפים וכל סודות המקצוע מפי מעצבת שמלות כלה רינה בהיר

זהו סוף סוף קיבלת את הצעת הנישואין המיוחלת מאהוב לבך ואת בטח מוצאת עצמך מבולבלת מול כל ההכנות וארגון החתונה,שלא נדבר על המבחר העצום שהשוק מציע היום בכל הקשור לנושא שמלות כלה. על מנת להקל עלייך ולנסות לעזור לך לשמר את חווית בחירת שמלות כלה כבחירה נעימה שתשאיר לך טעם מתוק כחלק מחוית החתונה הכנתי במיוחד עבורך מדריך אם מעט טיפים לבחירת שמלת כלה.

אז איפה בעצם מתחילים ? היכן מחפשים

מדריך לעיצוב שמלת כלה זולההחיפוש אחר שמלות כלה בימים אלה יחסית קל יותר וכל זאת מהסיבה הפשוטה שאנו נמצאים בעידן האינטרנט,כיום ע”י לחיצת כפתור את יכולה לחסוך המון זמן של התרוצציות ברחבי תל אביב לדוגמא רק בחיפוש המילה שמלות כלה בתל אביב במנועי החיפוש וישר לקבל רשימה מסודרת של אתרים המציגים את מיטב הקולקציות גם הקולקציות החדישות כגון שמלות כלה 2012 . לאחר התבוננות והתרשמות ראשונית על כל סגנונות השמלות והחלטה על סגנון שמלות כלה המועדף עלייך מומלץ בחום להרים טלפון ל בין 3 ל 5 מעצבי שמלות כלה מועדפים ולתאם איתם פגישה מראש על מנת שתוכלי להתרשם ולקבל יעוץ ראשוני לגבי אופן עיצוב שמלת חלומותייך.
מומלץ בחום לתכנן את טווח המחירים מראש על מנת שלא תבזבזי זמן יקר על פגישות שאינן רלוונטיות למה שאת מחפשת, לדוגמה במידה ואת מחפשת שמלות כלה זולות אין לך מה לחפש אצל מעצבי שמלות כלה כגון דני מזרחיגלית לוי, פנינה טורנה לדוגמה (שלא תבינו אותי לא נכון אני חושבת שלושת השמות שנתתי הם מעצבים מדהימים אך אני סה”כ מנסה לכוון אותך למקומות ריאלים).

שמלות כלה עד 6500 ש” שמלות עד 3000 ש”ח

במידה והינך מחפשת לדוגמא שמלות כלה זולות או במחירים שפויים בטווח מחירים של בין 4500 ₪ ל 6000 ₪ בתפירה מחדש או אפילו בסביבות ה 3000 ₪ לדגמים קיימים שהושכרו בעבר כנראה שתצטרכי לחפש מעצבת שמלות כלה שעדיין עובדת על רכישת המוניטין או לא נמצאת בכל במיינסטרים התל אביבי כגון דיזנגוף או חצרות יפו. בואי ניקח לדוגמא את הבוטיק שלי רינה בהיר, טווח המחירים אצלי מאוד מגוון וזאת מהסיבה הפשוטה שבכוונתי לפנות לקהל הרחב אך פה רבה בנות ישאלו את שאלת השאלות
מדוע רינה בהיר מוכרת שמלות כלה זולות האם הן פחות איכותיות?
מידע נוסף על שמלות כלה זולות

התשובה היא חד משמעית לא כיום אני מחזיקה צוות של 4 תופרות ו 2 מעצבות בוגרות שנקר ומקפידה בבחירת בעלי מקצוע מן השורה הראשונה על מנת שכל דגמי שמלות כלה היוצאים מהבוטיק יהיו ברמת גימורים מהגבוהות משוק בנוסף אני מקפידה לקנות בדים ותחרות איכותיים ומהיקרים בשוק.אז איך אני מצליחה למכור שמלות כלה זולות ולשמור על האיכות ? זה בעצם דיי פשוט אני מקפידה לא לשלם שכירויות גבוהות לבעלי נכסים ולכן בחרתי למקם בוטיק שמלות כלה יוקרתי הרחק מדיזנגוף ובן יהודה שם השכירויות יכולות להגיע לסכומים לא הגיוניים. בואי נהיה נחשוב בהיגיון את קונה שמלת כלה ורוצה לשם על השמלה ולא על שכירות האם אני טועה?

חשוב לי להיות מציאותית במאמר זה ולציין שיש לי לא מעט מתחרות שעובדות בדיוק כמוני ובחרות למכור שמלות כלה זולות ואיכותיות הרחק מכל הבלגן ואני ממליצה בחום לא לוותר גם עליהם כשאת מחפשת שמלת כלה זכותך לבחון את כל האופציות,לשאול את כל השאלות ובמיוחד לבחור מי ממעצבי שמלות הכלה בתל אביב יעצב לך את שמלת חלומותייך.

חשוב לי לציין כמו שכפי שכתבתי בסעיף הקודם כי רכישת שמלות כלה לא באה רק מהמקום של חומר פלוס עלות לכל סלון כלות או מעצבת שמלות כלה יש סגנון אחר ולא פחות חשוב החיבור האישי והרגשי בינך ובין המעצבת מולה תעבדי.

במקרה ופגשת מעצבת שמלות כלה אליה לא התחברת ברמה האישית או הרגשית וכן זה כולל גם אותי (אני חייבת להיות אוביקטיבית) אל סגרי איתה על העבודה וזאת מהסיבה הפשוטה מכל בחירת ספקי החתונה בכל בנוגע לתהליך עיצוב שמלות כלה כנראה שתפגשי הכי הרבה פעמים. כאשר מדובר בעיצוב איש של שמלות כלה בדרך כלל מתקיימות בין 3 ל 5 מדידות, עיצוב שמלות כלה הוא לא מדע מדויק מדובר פה בעבודת יד שאני מגדירה כאמנות והתהליך עצמו חייב להעשות בתכנון נכון, דיוק מושלם על מנת שתהיה התאמה מדויקת לגופך, ויצירתיות תוך כדי תנועה כלומר יכול להיות שפנית למעצבת שמלות כלה לאחר שהתחברת לדגמים והסגנון שלה ודגם אחד במיוחד אך תוך כדי תהליך היצירה את והמעצבת זיהיתן כי מה שיושב בצורה מושלמת על דוגמנית חטובה ודקיקה עלייך יושב קצת פחות טוב, אני ברמה האישית כמעצבת שמלות כלה משתדלת להיות כנה אם כל הכלות שלי על מנת להוציא אותן ביום חתונתן אם שמלת כלה מושלמת.

ובמקרה ומשהו לא יושב עליהן טוב תפקידי למצוא את הפתרון שהשמלה גם תיראה טוב על גופך וגם תתאים לטעמך האישי ולמה שדמיינת מלכתחילה.
מה בעצם קורה במדידות מרגע סגירת העסקה ובחירת המעצבת שתעצב עבורך שמלת כלה מושלמת ?

שלב ראשון
לאחר שבחרת מעצבת שמלות כלה שתעצב ותלווה אותך בתהליך, על המעצבת לקחת את מידות גופך, אני באופן אישי מתייחסת ללקיחת המידות באופן רציני ביותר כי מדובר באבן היסוד בתחילת התהליך של תפירת השמלה והעיצוב האישי.

חשוב לציין כי מעצבת שמלות כלה טובה ומקצועית תיקח בחשבון שהמידות יכולות להשתנות.

יש לא מעט כלות שמנסות ומצליחות להוריד ממשקלן ואל לנו לשכוח כי לקיחת המידות הראשונות מתבצעת מספר חודשים לפני האירוע ובמידה ואת יורדת במשקל או במקרה ההפוך וזה גם קורה לא מעט לכלות בהריון עולה במשקל,המידות משתנות ובמידה ולא לוקחים פרמטר זה בחשבון עלול להיווצר בהמשך מצב לא נעים כששמלת הכלה לא תשב עלייך טוב.

שלב שני
מדידה ראשונה, אני באופן אישי מקפידה שמדידה ראשונה תתבצע ע”י תופרת בחירה לאחר שבסיס השמלה נתפר באופן מאוד אך עדיין לא בירידה לפרטים הקטנים וזאת בגלל הסיבה שכתבתי בשלב הראשון כל מידותייך שיכולות להשתנות.

מדוע תופרת מקצועית? מדובר בשלב קריטי של התהליך בוא המידות כבר חייבות לקבל פרופורציות מדויקות להמשך התהליך ומשלב זה אנו מתחילות לתכנן ביחד את המשך התהליך, בחירת המבנה, ישום הסגנון אותו בחרת, מיקום התחרות.

מנסיוני גם ככלה לשעבר עוד לפני שבחרתי למקם את עצמי כמעצבת שמלות כלה יש לא מעט כלות המגיעות למדידה ראשונה ומתאכזבות כי הן לא רואות שמלה מוכנה גם פה חשוב לי לציין ולהדגיש כי על מנת להוציא אותך לבושה בשמלת כלה מושלמת אסור לוותר על השלב השני רק מפה אנו מתחילות את תהליך העיצוב והסבלנות בסופו של דבר תשתלם לך.

שלב שלישי
מדידה שניה, במדידה השניה את כבר יכולה לנשום לרווחה יש למה לצפות ניתן לראות שמלת כלה אמנם לא מושלמת אך כאן הכיוון כבר ברור. הקאפים כבר יושבים השמלה אמורה להתאים למידותייך ברוב המקרים וכן גם פה אני משתדלת להיזהר במילותיי מכיוון שבמידה ומידותייך השתנו יכול להיות שעדיין צריך יהיה לעשות התאמות נוספות אך אל לך להילחץ לא סתם כתבתי בתחילת המאמר שיש כלות שצריכות 3 מדידות ויש כאלה שיגיעו גם ל5 מדידות בשלב זה בתחרה ומכוך במקרה והחלטת על מכוך יהיו תפורים באופן כמעט מושלם ואת בשיתוף מעצבת שמלות כלה תוכלו להחליט ביחד על אופן תפירת הכתפיות במידה לא הלכת של שמלת כלה סטרפלס ועל התאמת האקססוריז שיתווספו לשמלת הכלה שלך.

שלב רביעי
מדידה שלישית ואחרונה בה את אומרה למדוד את שמלת הכלה וברגע שאת מאשרת שהכול יושב עלייך כמו שצריך תופרת שמלות כלה תתקן עלייך את התיקונים האחרונים ביחד אם המעצבת,תתרגש יחד איתך ותשחרר אותך לשלום.

חשוב לציין ולהדגיש פעם נוספת מדובר בעבודת יד והקפדה כל הפרטים ולו הקטנים ביותר כאשר אנו מדברות על עיצוב שמלות כלה. לכן מעצבת שמלות כלה מקצועית תתעקש על מדידות נוספות במידה אבוי למעצב שתיקח את עבודתה בקלות ראש גם אני כבעלת בוטיק שמלות כלה המוכרת שמלות כלה זולות במחירים שפויים לעולם לא אתחשבן איתך על כמות המדידות על מנת שאת ככלה ונסיכת האירוע תוכלי לצאת שבעת רצון ולהרגיש כמלכה ביום חתונתך.