מדריך לרכישת שמלות כלה

מדריך לרכישת שמלות כלה, חשוב לדעת מדריך לרכישת שמלת כלה

תמונה מרגשת רגע לפני החתונה, צילום דויד אסייג
צלם: דויד אסייג

בחירת החתן עמו תבלי את שארית חייך משולה לבחירת שמלת כלה שהרי מדובר בבחירות לכל החיים, או לפחות כך יש לקוות. ידוע שהבחירה שלך כעת בשמלת כלה תלווה אותך כל חייך מבעד לתמונות ולכן לבחירה זו יש משקל כה רב ומכריע גם ביצירת המראה עליו את חולמת וגם כמזכרת שתישאר לנצח בלבך. מאחר ומדובר בבחירה כה מרגשת ומורכבת כאחד החלטנו לאסוף את כל הטיפים והעצות אשר בלעדיהם אף בחירת שמלת כלה אינה מושלמת.

כאן, במדריך לרכישת שמלת כלה בפרט דגמי 2015, תמצאי את כל המידע הרלוונטי עבורך לבחירה נכונה ויעילה ובעיקר תמצאי את הדרך לשמלת כלה הולמת ומחמיאה, המתאימה לך בדיוק “כמו כפפה ליד”.

מהיכן מתחילים את הבחירה?

היכן תמצאי שמלת כלה מושלמת ומי יהיה זה שיעצב לך את החלום, תרתי משמע?
ובכן, לרשותך נמצאים מעצבי שמלות כלה רבים שישמחו לעצב לך את שמלת הכלולות המושלמת. אבל בטרם תיבחרי את המעצבת או המעצב יהיה עלייך להתרשם משלל דגמיו ועיצוביו ולבדוק האם בכלל הם קולעים לטעמך או שמא יהיה עלייך להמשיך לבדוק עוד ועוד מעצבים. לשם כך, תוכלי להתרשם הן מאתרי האינטרנט השונים של המעצבים והן מקטלוגים שונים. כך הרווח יהיה כפול: גם תתוודעי למעצבים שאולי לא הכרת וגם תשאבי רעיונות והשראה באשר לשמלות הכלה שעשויות להתאים לך במיוחד.

תחום עיצוב שמלות כלה הנו תחום דינמי המתפתח כל העת בקצב מסחרר. הדגמים הולכים ומשתנים ומעוצבים בהתאם לשינויים המתרחשים בעולם האופנה בהתאם למגמות האופנה והטרנדים השולטים בעולם העיצוב, אי לכך, רצוי להגיע רק למעצב הבקיא ברזי המקצוע שהנו מספיק מוכשר ויצירתי על מנת לשלב את הנגיעה האישית שלו בתוך הטרנדים הקיימים ולספק לך שמלת כלולות מושלמת: הן אפנתית והן ייחודית ויוצאת דופן במקוריותה.

בחירת מעצבי שמלות כלה, כאן חשוב לתת את הדעת, חשוב לראות את עיצובי השמלות של המעצב מראש ולראות האם זה הכיוון שמדבר אליך?

לבחירה זו משקל רב ומכריע ביצירת המראה אותו את מחפשת. כיאה ליום המיוחד ביותר בחייך, עלייך להיראות נוצצת וזוהרת ובעיקר מיוחדת במינה. ככל שתעמיקי בחיפושים אחר מעצב שמלות כלה המעניק מראה זה לכלותיו לאורך השנים, כך יגברו הסיכויים שתצאי מרוצה ביום חתונתך עם השמלה אותה תמיד חלמת ללבוש ביום מרגש זה.
שלל המעצבים הקיימים בתחום ועל אחת, כמה וכמה בתל אביב, בירת האפנה של ישראל, יקלו עלייך את החיפושים ואת הבחירה בסיכומו של דבר.

רינה בהיר מעצבת שמלות כלה המובילה בתחומה

עיצוביה הייחודיים של רינה בהיר, מעצבת שמלות כלה וערב מתל אביב, הנם מקוריים, ייחודיים ומרהיבים במיוחד. שמלותיה של רינה ידועות בכל אזור המרכז בשל איכותן הגבוהה, רמת התפירה והעיצוב המיוחד לה הן זוכות. אם את מחפשת שמלת כלה חלומית בה תוכלי ליהנות משפע של מחמאות ומבחירה מוצלחת שתלווה אותך כל החיים, את מוזמנת לבוא ולהתרשם משלל קולקציות שמלות הכלה של רינה בהיר ולבחור את השמלה המושלמת עבורך בתהליך מקצועי המלווה ביחס אישי וחם ומטריית שירותי יופי תחת קורת גג אחת להם את זקוקה על מנת להגיע ליום חתונתך עם המראה המנצח!

אתן מוזמנות להתקשר לרינה בהיר לקבלת מידע נוסף או לקביעת ייעוץ חינם בטלפון: 03-6855582

שמלת כלה היא בחירה לכל החיים ובגלל היותה כזאת עלייך להשקיע את מיטב המאמצים על מנת שתהיה זו בחירה נכונה לאין שיעור. שמלות כלה של המעצבת הידועה והמומלצת רינה בהיר כבר נמצאות בתצוגה בסטודיו בעיצוביהן המיוחדים ושובי הלב!
שמלות כלה של המעצבת רינה בהיר מיוחדות ויוצאות דופן בעלות קווים ישרים ונקיים המעניקים מראה אלגנטי והרמוני לכל כלה, המוטיב הקלסי המאפיין את שמלותיה ועיצוביה של רינה בהיר ימשיך להופיע אם כי במגוון רחב יותר של סגנונות ודגמים מהם כל כלה תוכל לבחור את שמלת הכלולות עליה היא חלמה.

בדומה למעצבים רבים, גם רינה בהיר עמלה על הוצאות קולקציות מרהיבות של שמלות כלה וערב מדי שנה.
מאחר ותחום האופנה אינו קופא על שמריו מנסה בהיר לשמור כל העת על חדשנות ומודרניות בעיצוביה המקנים לה את שמה הבולט בתחום עיצוב האופנה באזור המרכז בפרט ובישראל בכלל.

היצירתיות והמקוריות המאפיינים את עיצוביה של רינה בהיר בשילוב תפירה עילית (הוט קוטור) הם אלה העומדים כנר לרגליה ומכתיבים סטנדרטים גבוהים ולא מתפשרים בכל עיצוב הנושא את שמה.

שביעות רצונה של הלקוחה ומראה זוהר ומנצח הנם הפרמטרים העומדים לנגד עיניה והחיוך של הכלות בהחלט מסגיר את שביעות רצונן המלאה משמלת הכלה האידיאלית שנבחרה בליווי אישי, מסור ומקצועי במיוחד של המעצבת רינה בהיר!
לקביעת ייעוץ חינם בטלפון: 03-6855582