מחפשת שמלת כלה לא שגרתית

מחפשת שמלת כלה לא שגרתית, הגעת למקום הנכון

מחפשת שמלת כלה לא שגרתית
מחפשת שמלת כלה לא שגרתית

שמלת כלה לא שגרתית כל אחת רוצה להיראות מושלמת ביום חתונתה. כמובן שיש עוד המון דברים אחרים וחשובים לא פחות כאשר מתכננים חתונה, כמו אולם, תקליטן וקייטרינג, אבל הדבר שכי מעניין את רוב הכלות לעתיד הוא שמלות כלה, אולי אפילו יותר מאשר החתן…

קלאסי, מודרני ומה שביניהם

כאשר חושבים על שמלות כלה התמונה הראשונה שעולה בראש היא שמלה לבנה ומפוארת, כזו שמושכת תשומת לב מיידית וגורמת לכל הנוכחים בחתונה לומר “וואוו!”. מקורה של השמלה הלבנה הקלאסית היא בתקופה הויקטוריאנית, והאופנה שהוכתבה על ידי המלכה ויקטוריה בחתונתה שלה נשמרה עד ימינו. הצבע הלבן מסמל טוהר, כמו דף חלק וחדש, וככל שהשמלה תהיה מפוארת ומקושטת יותר הדבר מורה על מעמד גבוה וסמל סטטוס עבור הכלה ומשפחתה.

נחזור לרגע אל בית המלוכה הבריטי, אבל בתקופה קצת יותר מאוחרת. שמלת הכלה של קייט מידלטון גרמה לשינוי מקצה לקצה באופנה של שמלות כלה. מדובר בשמלה יחסית פשוטה המעוצבת בגזרת מחוך מחמיאה ובעלת שרוולים ארוכים העשויים תחרה. כלות רבות רוצות שמלות כלה מיוחדות בדיוק כמו של מפורסמות כאלה ואחרות, אבל דווקא השמלה הזו גרמה לשינוי בענף כולו.

לכל כלה יש הסגנון שלה

לא כל אחת רוצה את השמלה הלבנה הקלאסית, תהא מרשימה ככל שתהא. לנשים רבות יש טעם מיוחד משלהן והן רוצות להביע אותו באמצעות בחירת שמלת כלה מיוחדת, כזו שלא תהיה כמו כל האחרות.

לאחרונה התפשט טרנד חדש בעולם שמלות הכלה, והוא שימוש בשמלת ערב כשמלת כלה. שמלות ערב בדרך כלל תהיינה מרהיבות לא פחות מאשר שמלת כלה ממוצעת, אבל יש הרבה יותר מקום לתמרון בכל הנוגע לעיצוב והקישוטים.

יש קטגוריה נוספת בתחום שמלות כלה, שבדרך כלל קשה למצוא אם לא מחפשים אותה במיוחד. שמלת כלה המעוצבת בצורה קלאסית ונראית סטנדרטית ביותר מלבד העובדה שהיא לא לבנה. הצבעים השונים ניתנים לבחירת הכלה, ובדרך כלל מיועדות לנשים בעלות אג’נדה מיוחדת. למשל, בחתונה של דיטה פון טיז ומרילין מנסון, שמלת הכלה היתה בעיצוב יחסית קלאסי, אבל הצבע שלה היה כחול – סגול, בחירה אופיינית לזוג שכזה.

למעוניינות להרשם לשמלת כלה במתנה לחצו לעמוד הבית

לחצי לשמלות כלה בסגנון וינטאג’