מעצבים מפורסמים לשמלות כלה

כמה טיפים על סלוני שמלות כלה

מעצבים מפורסמים לשמלות כלה
צילום סטודיו בלבן

מועד חתונה כבר נקבע וההתרגשות רשמה שיא חדש בחייך. כעת זה הזמן לשנס מותניים על מנת לעסוק בארגון האירוע המכונן וכמובן להתחיל בתהליך לו, קרוב לוודאי, חיכית כל חייך: בחירת שמלת הכלה שלך. מהיכן מתחילים לבחור את השמלה שנחשבת לשמלה החשובה והיקרה ביותר אותה אי פעם תלבשי? מה חשוב לזכור ועל מה אסור להתפשר? ובכן, לפנייך עומדים טיפים חשובים בנושא זה על מנת לסייע לך בבחירה הנכונה והמדויקת ביותר אותה עלייך לעשות.

כיצד תיבחרי מעצבת או מעצב שמלות כלה ?

מעצבת שמלות כלה בוחרים הן לפי המלצות רבות שיש אודותיה והן על סמך מוניטין עשיר ומוכח בתחום זה ועשייה משמעותית שהפכה את השם שלה למותג בפני עצמו. הלקוחות הן כרטיס הביקור הטוב ביותר של כל איש מקצוע ולכן ככל שישנן יותר כלות מרוצות מהמעצבת כך את יודעת שלפנייך אשת מקצוע מומחית, מנוסה ובעיקר יצירתית ומיוחדת בכישרונה,  דוגמה כזאת למעצבת שמלות כלה בפתח תקווה, תל אביב וכל אזור המרכז היא רינה בהיר, מעצבת בחסד עליון ובעלת לקוחות רבות מכל רחבי הארץ שבוחרות בה וסומכות עליה שתעצב את שמלת כלולותיהן ותרקום להן את החלום.

פרט לניסיון עשיר יש למעצבת רינה בהיר דגמים ייחודיים ושפת עיצוב המייחדת אותה וזה מה שהופך אותה לכה בולטת ומבוקשת בתחום שמלות כלה בפתח תקווה ובכלל בכל אזור אחר בארץ. יתר על כן, באתר המעצבת ניתן לרכוש שמלות כלה יד שנייה וכן להירשם להגרלה על שמלת כלה במתנה לכן שווה ומומלץ כבר עכשיו להיכנס ולהתרשם ממגוון האפשרויות העומדות לרשותכן.

על מה יש להקפיד בבחירת שמלות כלה?

ראשית, חשוב לבחור גזרה מעניינת ומיוחדת שמונחת היטב על גופך. גם אם השמלה לא כבשה אותך מהרגע הראשון שווה לנסות ולמדוד אותה יחד עם עוד דגמים על מנת להחליט באופן סופי ולדייק בהחלטה שלך.

שנית, עלייך להקפיד ששמלת הכלה שלך לא תהיה כבדה, לוחצת או לא נוחה היות ולא תוכלי להתנועע בחופשיות ולהרגיש נינוחה בה.
שימי לב! חשוב לבחור שמלה בה את מרגישה טבעית בה והיא משקפת את אופייך ולא מונחת עלייך כמו “תחפושת”.

כאשר את מודדת את השמלות עלייך להתנועע כמה שיותר, להתיישב, ללכת ואף לנסות לרקוד על מנת להרגיש את נוחיותה בכל מצב בו תצטרכי להיות ביום החשוב בחייך. והכי חשוב, בחרי שמלה עמה את מרגישה שלמה כך שתאהבי את הבחירה בעוד כמה שנים, כאשר תביטי בתמונות ולא רק באותו היום של החתונה.