שמלות כלה אנחנו כבר לא בתל אביב

עברנו מתל אביב לכפר יונה

כדי לחסוך לכלות שלי עלויות, עברנו לכפר יונה, מקום מקסים אזור מדהים 20 דקות נסיעה מתל אביב.

את מוזמנת להתקשר אלינו: 072-3935745 לתאום פגישה

רינה בהיר מציעה שמלות כלה בתפירה אישית במחירים שפויים וייחס אישי

ניתן לתאם איתי בשעות הרבה יותר נוחות, אל תחמיצי פגישת ייעוץ.

אל תחמיצי ביקור, טלפון 072-3935745 לתאום פגישה

יום כלולותייך מהוה הזדמנות חד פעמית עבורך להיראות ולהרגיש כנסיכה אמתית. ביום זה את עומדת ללבוש שמלת כלה שנתפרה במיוחד עבורך בעיצוב אישי, בדיוק לפי נתוני גופך ולפי העדפתך האישית. שמלה זו הולכת להיות חלק ממך לאורך השנים כאשר תעייני בתמונות והיא תלווה אותך בזיכרונות לעוד שנים רבות לאחר המאורע המרגש.

כדי שתביטי בתמונות ולא תצטערי על בחירתך עלייך לבחור היטב מי המעצב שיהיה אחראי על עיצובה של השמלה החשובה ביותר בחייך.

עברתי למקום קסום, בכפר יונה, מגיעות אלי לכאן המון כלות מקסימות שאומרות שהמעבר לכאן היה שווה מכל הבחינות

רוב הכלות המחפשות שמלות כלה בוחרות להתחיל דווקא בעיר התוססת מבחינת עיצוב האפנה תל- אביב, זה בסדר כדי לקבל השראה, אך באותה מידה, כאו תוכלי למצוא מבחר רב של שמלות כלה שתהיינה תואמות לציפיותייך ויענו בדיוק להגדרת השמלה אותה את מחפשת.

חיפוש שמלת כלה עשויה להיות בהחלט להיות משימה לא פשוטה, אצלי תוכלי לראות מבחר מיוחד של שמלות הכלה ולהתרשם בעצמך כי הרי “אין טוב יותר ממראה עיניים”.

קולקציית שמלות כלה היוצאת מדי שנה כוללת תמיד את הלהיטים החמים שבתחום כאשר בימינו שמלות כלה בסגנון וינטאג’ הן המבוקשות במיוחד, שמלות כלה בסגנון זה מזכירות עיצובים מיושנים מעט ונוסטלגיים המקנות לכלה מראה רומנטי, אצילי ויוקרתי במיוחד.

תמיד חשבנו שאזור תל אביב הוא האזור הטוב יותר למציאת שמלות כלה היות והריכוז של המעצבים בעיר הזאת הוא גדול במיוחד, ניתן לקבל השראה מדגם שראית אם במרכז או בכל מקום אחר, וכמובן לתפור את השמלה באותו כיוון שאהבת במחיר סביר והגיוני.

רינה בהיר היא דוגמה בולטת למעצבת אופנה ידועה ומבוקשת בתחום, רינה בהיר בוגרת בית הספר לעיצוב “שנקר” אשר עיצוביה המרהיבים במיוחד, רינה לא מפסיקה להפתיע עם שמלות כלה מהחלומות, במחירים סבירים למדי בהשוואה למעצבי העל.

התקשרי עכשיו לתאום פגישה אישית עם רינה בהיר, טלפון 072-3935745