שמלות כלה לבנות

שמלות כלה לבנות, שמלת כלה לבנה, זו מסורת?

כמעט כל כלה רוצה ללבוש שמלה לבנה ביום חתונתה. ראשית, שמלות כלה לבנות מתקשרות למסורת. בחירה בשמלת כלה לא לבנה לרוב מהווה הצהרה נועזת ומבטאת אישיות יוצאת דופן במיוחד של הכלה. הנורמות החברתיות בעולם המערבי מתייחסות לשמלות כלה לבנות כחלק בלתי נפרד מחתונה קלאסית.

מעבר לכך ששמלות לבנות נחשבות למסורתיות ונחשבות לחלק בלתי נפרד מתרבות החתונות בישראל ובעולם המערבי, שמלות כלה לבנות מעידות על דבר מה נוסף: הבתוליות של הכלה. כאשר כלה צועדת לחופה יחד עם החתן כאשר היא לבושה שמלה לבנה היא בעצם נכנסת אל הנישואים במצב של טוהרה ותמימות.

הבתוליות של הכלה יכולה להיות מצב סמלי בלבד. רוב הכלות בוחרות ללבוש שמלות כלה לבנות לא רק משום ששמלות אלה נראות טוב יותר בעיניהן אלא כי הן מרגישות כי הן נכנסות אל הנישואים האלה ומתחתנות כאשר הלב שלהן נמצא עם האהוב שלהן, כאשר הן מתחייבות לו וכאשר הן זונחות באופן סופי את קשרי העבר שלהן.

בקולקציה של שמלות כלה 2012 ישנם מעצבים אשר מציגים גם שמלות צבעוניות. ישנן כלות אשר בוחרות לא ללבוש שמלות כלה אלא ללבוש שמלות ערב מרשימות. ישנן כלות אשר בוחרות ללבוש שמלות בצבע בז’ או בצבע קרם לא מתוך הצהרה מסויימת אלא מתוך מחשבה כי שמלות אלו מחמיאות להן יותר משמלות לבנות.

שמלות כלה לבנות ותכשיטים מעוצבים: ליצור “מראה” מושלם לכלה

כל כלה רוצה להראות מהממת ביום החתונה לכן היא בוחרת את שמלת הכלה היפה ביותר. כמובן שלכל שמלה יש צורך לבחור הלבשה תחתונה המתאימה לה מבדים איכותיים. למשל, לשמלת סטרפלס יש לבחור הלבשה תחתונה מיוחדת שלא תבלוט מהשמלה. גם תכשיטים, מניקור, איפור, בדים מיוחדים להינומה ועוד.

שמלת כלה לבנה מאוד מתחברת מאוד לחתונה קלאסית

מעבר לבחירת שמלת כלה לבנה, בחירת הינומה אלגנטית ובחירת מאפר או מאפרת שיאפרו את הכלה ישנם דברים נוספים שצריך לבחור על מנת לארגן חתונה קלאסית ואיכותית.