שמלות כלה לנשים מלאות

כמה טיפים על שמלות כלה לנשים מלאות

שמלות כלה לנשים מלאות, לאורך כל תקופת ההיסטוריה האנושית, נשים מלאות נמנו ונתפסו כבריאות, פוריות ויפות יותר, יתר על כך, גם במהלך תקופת הרנסנס (מהמאה ה-14 לערך ועד למאה ה-17), ציור של מונה ליזה (ציורו של לאונרדו דה ויננצ, דיוקנה של אישה, שהפך במאה ה-19 והמאה ה- 20 לאחת היצירות המובחרות ביותר, מעוררי השראה והערצה) וונוס (פסל יווני עתיק המפורסם ביותר מבין פסלי יוון העתיקה ומשויך לאלה אפרודיטה, אלת האהבה והיופי במיתולוגיה היוונית) שתי יצירות אלה היו למופת היופי והיצירה.

בתקופת הרנסנס ההגמוניה הייתה לבטן האישה השנה.

במאה ה-19 ההגמוניה עברה אל האישה מלאת הפנים, הכתפיים, ירכיים ועכוזים שמנים. מתחילת המאה ה-20 ועד שנות ה- 50, אישה עם אברים שמנים היו מושא התשוקה בעיני הגברים. גם כיום המשיכה לנשים מלאות שלטת, ולא מעט בחורים חושקים בנשים מלאות.

שמלות כלה למלאות, מן הידועות והמפורסמות הוא, שכל כלה חפצה ומבכרת להופיע להיראות במיטבה, שמחה, יפה וזוהרת ועם הרגשת ביטחון עילאית ותעצומות נפש ביומה הנבחר והמבוכר מכול יום אחר בחייה, כי יום זה הוא יום חג עילאי בו היא מתאחדת עם בחיר ליבה לעד בעושר ובאושר.

לכלה המלאה עדיפה שמלה המדגישה, המבליטה ומחמיאה, המקנה פתרונות אידיאליים למבנה גופה שלא ניחן במראה מצודד והמצריך הסתרה, מאפשרות הבלטה והדגשת האזורים החושניים והנשיים המוסיפים נופך עדין ומתקתק ליופייה של הכלה המלאה, ומצד שני שמלות כלה למלאות שבכוחן לטשטש ולבטל את הפגמים עד כדי שלא יהיו ניכרים והמאפשרות לה לחגוג בנוח ובנועם כאחת הרזות.

בעשור האחרון אנו עדים לתופעה ההולכת וגדלה, תופעה בה חברות ומעצבי שמלות כלה המעצבים שמלות כלה למלאות הדומות ביופיין, באיכותן, נוחיותן ונעימותן לשמלות כלה המעוצבות לכלות רזות, וההולמות אותן בצורה האופטימאלית ביותר, כמו כן, מיותר לציין, שיופיין ואיכותן של שמלות כלה למלאות אינם באים על חשבון הנוחיות והנועם של הכלה העוטה שמלות כלה למלאות.

לא מאמינה שתוכלי למצוא שמלות כלה שמתאימות לנשים מלאות שיראו עלייך טוב? כנראה שאת צריכה להתחיל להכיר את הקולקציה של שמלות כלה 2012 ובכלל את הקולקציות של השנים האחרונות שמתקדמות בכלות מעט יותר מלאות. בשנים האחרונות ניתן לראות שמלות כלה עוצרות נשימה שמותאמות לנשים בעלות מבנה גוף מעט גדול יותר.

חשוב להבין שלא מדובר ב”רק עוד אירוע” מדובר בחתונה שלך ולכן גם אם אינך מרגישה בנוח עם הגוף שלך, אל תתפשרי ותשקיעי בעצמך בדיוק כפי שאת צריכה. כיום ניתן לפנות למעצבים, סלוני כלות, אאוטלטים ובהם אינספור שמלות כלה עוצרות נשימה, שמלות כלה יפהפיות וגם שמלות כלה בזול.

להתאים את השמלה למידות שלך.

לא סתם אומרים על שמלת כלה שהיא חייבת להיות מותאמת למידותייך. תארי לך שאת נמצאת בשמלת כלה שגדולה עלייך בכמה מידות או קטנה עלייך, זה פשוט נראה לא טוב ולכן שמלת כלה, בראש ובראשונה חייבת להיות מותאמת למידות שלך. אז היכן ניתן להתחיל לחפש שמלות אלו?

ובכן, יש מספר אופציות שמאפשרות לך לחפש בהן אחר שמלות כלה שיתאימו לך והן: תופרת, סלון כלות, מעצב/ת שמלות כלה, שמלות כלה מיד שנייה (שבהן ניתן למצוא שמלות כלה זולות, שמלות כלה לדתיות, שמלות כלה צנועות ועוד) ושמלות שנרכשות מהאאוטלאטים. כל אחת מהאופציות הללו היא נהדרת אך כאשר צריך להתאים את השמלה המיועדת לגופה של הכלה חובה להשקיע ולבחור בבעל המקצוע המתאים ביותר על מנת שהשמלה אכן תשב בצורה נכונה וטובה על גופה של הכלה.

כמו כן, תמיד ניתנת האפשרות לרכוש שמלות כלה ממקום כלשהו ולאחר מכן ללכת לתופרת מקצועית שתשפץ את השמלה על פי בקשות הכלה – הוספת בד, הגדלת השמלה במקום מסוים, הוספה של קישוטים וכדומה. כמו כן, תמיד רצוי קודם כל להסתכל בקטלוגים שונים ולהיכנס לאינטרנט על מנת לקבל פחות או יותר מידע אודות הסגנון המועדף.

שמלות כלה לכלות מלאות היתרון שבדבר.

נשים מלאות הן בעלות יתרון שאין עליו עוררין – יתרון הנשיות. יתרון זה משתלב בצורה יוצאת מן הכלל ביום בו את צריכה להיות הכי יפה, סקסית והכי שופעת שיש. יתרון זה מאפשר לכלה להדגיש בשמלות מסוג שמלות כלה את המקומות שהיא רוצה להבליט ולהסתיר את אלו שלא. אל תתביישי, להפך, תיהני – זה היום שלך!