שמלות כלה מחירים

שמלות כלה מחירים, טיפים מרינה בהיר

שמלות כלה מחירים
שמלות כלה מחירים, צילום סטודיו בלבן

אומרים שעונת החתונות היא דווקא בקיץ וכספק שמתפרנס מעולם החתונות אני יכולה להעיד שהמשפט הזה לא כל כך נכון אצלי לפחות הלחץ מתחיל באזור חגי תשרי לקראת השנה החדשה.

יש ספקים הכוללים גם מעצבי שמלות כלה המתמחרים את השירות אותו הם נותנים לקראת החתונה לפי העונה בה הזוג בוחר להתחתן, הרי ידוע לכולנו שהמחירים לארגון חתונת קיץ יקרים יותר מארגון חתונת חורף.

סה”כ התמחור של הספקים נובע מקום של הצע מול ביקוש כך שאני יכולה להגיד שאני מבינה אותם למרות שחשוב לי להדגיש ולהבהיר שהגישה שלי בכל הנוגע לתמחור השמלה קצת שונה מהמקובל בעולם החתונות.

כידוע לכן הפעילות האינטרנטית שלי יחסית רחבה ולא מעט כלות שולחות לי הודעות דרך האתר או הפייסבוק בהן הן שואלות מחיר לשמלה ספציפית או טווח מחירים לגבי שמלות המוצגות ברחבי הרשת.

הסבר על טווח מחירים לשמלות כלה

פוסט זה נועד להסביר אחת ולתמיד את שיטת התמחור שלי ועל ידי כך אולי לנסות להעביר לכן את המחשבה שעומדת מאחורי תמחור השמלה, נכון לא מדובר בפוסט רומנטי המשקף את כל הפנטזיות שלנו ובטח שלא בפוסט מעורר השראה אך בכל זאת חשוב לי להעביר לכן את המידע החשוב זה וזאת גם כשאתן סוגרות שמלת כלה אצל מעצבות אחרות.

שמלות כלה מחירים, כשפתחתי את הסטודיו לפני למעלה מחמש שנים האג’נדה שלי הייתה מאוד ברורה שמלות כלה יוקרתיות איכותיות וזולות, בקשר למילה זולות חשוב מאוד שתבינו מה שהיה נחשב לזול בעבר לא תמיד נחשב זול בימים אלה במיוחד בתקופת הצדק החברתי ולמה אני מתכוונת?

אם ניקח מעצבי שמלות כלה שמוכרים או משכירים שמלת כלה בין 8000 ₪ ל 15000 ₪ או אפילו 20000 ₪ הנחשבים לשמלות כלה יקרות לפי כל בר דעת, המחירים שלי בהחלט נחשבים לזולים, וזה עוד לפני שאני מגלה את סודות התמחור אבל אם לדוגמה, נשווה את מחירים לשמלות כלה הנמכרות באאוטלטים למיניהם או דרך אתרי אינטרנט מחו”ל במחירים של סביבות ה 1000 ₪ המחירים שלי ייחשבו יקרים לעומתם.

בתור התחלה אדבר על קטגוריות המחירים אותם הצגתי בפסקה הקודמת ומשם אסביר לכן על טווח המחירים שלי ושיטת התמחור. בה אני מאמינה.

שמלות כלה יקרות או זולות, מה חשוב לדעת

• שמלות כלה מעל 15000 ₪, יש לא מעט מעצבים שגובים על שמלות כלה מחירים המתחילים בחמש ספרות, זה נובע בד”כ ממיתוג גבוהה אך לא מדובר רק במיתוג בדרך כלל מדובר בטכניקות של עבודות יד, המתבצעות במתפרות של אותם או אותן מעצבים או מעצבות כגון הדבקת פנינים או אבנים בצורה צפופה, ובעבודת יד בחלקים רחבים על גבי השמלה, שלא נדבר על חומרים יקרים, כגון בדים היכולים לעלות לאותם מעצבים בחלק מהמקרים אפילו כמה מאות שקלים למטר רבוע של בד.

רכישת שמלות כלה דרך האינטרנט

• שמלות כלה בפחות מ 1000 ₪, בזמן האחרון יש את אפנת האאווטלטים ומכירות של שמלות כלה דרך האינטרנט. פה אני מרשה לעצמי לכתוב ולהכריז שמדובר על משהוא שמרגיז אותי באופן אישי ולא בגלל שהמחיר זול, תחרות לדעתי זה דבר בריא, אך מעצב המגדיר את עצמו כמעצב של אפנת עילית, צריך לתת גם אחריות על המוצר אותו הוא מוכר.

אני מקבלת לפחות 2 פניות בשבוע מכלות שקנו דרך אתר אינטרנט זה או אחר, או דרך איזה מעצב שהחליט להיפטר ממלאים, או לגמור את החודש וממש מרחמת עליהן. נכון שהן שלמו מחיר מאוד נמוך אך עליהן לחפש תופרת שתדאג להתאמות ותיקונים, תתפור להן הינומה ותתפור להן של, אני מצפה מאותם מעצבים שיהיו הגונים לפחות להסביר את הנושא מראש לאותן כלות.

לצערי לי באופן אישי אין את היכולת לעזור לאותן כלות שפונות אליי וזאת מהסיבה הפשוטה שאני מחויבת בראש ובראשונה לתת שירות לכלות שלי. למי זה בעצם טוב, אאוטלט יכול להיות טוב לכלה עתידית שמצאה שמלה שאין בכוונתה לתקן או לשנות במקרה כזה אפשר להגיד שאם הכפפה מתאימה אז היא פשוט מתאימה אך מניסיון מדובר במקרים בודדים.

אני קוראת לכל מעצבי שמלות כלה עמיתי למקצוע במידה ואתם מחליטים לפתוח אאוטלטים שכאלה אל תשכחו לתת את האחריות לכלה מראש ולעמוד מאחורי השמלה אותה אתם מוכרים, תאמינו לי, כך תוציאו כלות הרבה יותר מרוצות מה שגם יביא לכם לטווח הרחוק פרנסה טובה ושפע.

שיטת תמחור שמלת כלה

• שיטת התמחור שלי, טווח המחירים שלי הוא מתחיל ב-3000 ₪ ויכול להסתיים ב-7000 ₪ לפי הקולקציות המוצגות באתר במידה וכלה תרצה משהו מיוחד שלא כולל את הבדים איתם אני עובדת, או שמלה המצריכה טכניקה הדורשת שעות עבודה נוספות על השמלה השמלה, תתומחר בהתאם לשעות העבודה וסוג הבדים אותם תבחר הכלה בסטודיו יש מחירון מסודר ואין אני נוהגת לעשות משא ומתן על המחירים וזאת מהסיבות שיפורטו בהמשך.

מה חשוב לדעת על שמלות כלה מחירים

3000 ₪ לדגמים קיימים, מדובר על דגמים שנתפרו במיוחד לפי מידותיהן של כלות,כל דגם שחוזר אליי לאחר אירוע החתונה עובר כביסה עדינה מאוד באופן ידני ותיקונים הכוללים בלא מעט מהמקרים החלפת חצאית או מחוך וזה כמובן כרוך בעלויות ומספר ימי עבודה של כובסת ותופרת. במידה ויש תיקונים או התאמות יש תמחור נוסף שיכול לנוע בין 200 ₪ ל800 ₪ וזה תלוי בשעות העבודה שיושקעו במתפרה על השמלה,התיקונים מתומחרים לפי מחירון הנמצא בסטודיו כך שאין הפתעות בהמשך התהליך. חשוב לציין במקרים שהתיקונים עוברים את ה800 ₪ אני כבר ממליצה לרוב הכלות ללכת על תפירה אישית וזאת מהסיבה שהעסק הופך להיות לא כלכלי לכלה.

ממה נקבעים המחירים לשמלות כלה

5800 ₪ – עיצוב אישי ותפירה מחדש, מדובר על רוב הדגמים המוצגים באתר אך גם פה חשוב לציין מדובר בתפירה אישית ואחד הדברים בהם אני יותר מתגאה בסטודיו שלי, הוא ששום שמלה לא יוצאת כמו השמלה שהייתה לפניה, לרוב אני והמעצבות שלי זורמות עם הכלות ומכניסות אותן לתהליך העיצובי, כך שכל כלה מקבלת את הדגם הייחודי רק ולפי שינויים אותם היא בחרה, השמלה מתומחרת לפי כמות שעות העבודה פלוס עלות הבדים הנחשבים בסטנדרט גבוהה.

7000 ₪ – כמו בסעיף הקודם תפירה ועיצוב אישי רק שפה מדובר על שמלות בעלות תוספות של תחרות חרוזים או בדי משי יוקרתיים שמעבר לעלות החומר מאלצים אותנו לעבוד בטכניקה שונה המגדילה את שעות העבודה על השמלה.

* כל המחירים הרשומים הם מחירי השכרה במידה ותהיי מעוניינת בקנייה תהיה תוספת של 1000 ₪ ממחיר ההשכרה וזאת מהסיבה שרוב מעצבי השמלות בטווחי המחירים הדומים למחירים שלי את הרווח עושות בהשכרה השנייה.
• חושב לציין שאנני משנה את המחיר לפי העונות וזאת מהסיבה שחשוב לי מאוד שכל כלה שסוגרת אצלי תדע בדיוק על מה היא משלמת לכן אנו עובדות אם מחירון מוגדר

מקווה שהצלחתי לפתור לפחות לחלקכן את תעלומת המחירים.
רינה