שמלות כלה מסורתיות

שמלות כלה מסורתיות, הן שמלות כלה המקובלות לאורך שנים ותמיד נחשבות לאפנתיות במיוחד.

בדרך כלל מדובר על שמלות כלה קלאסיות בעלות מבנה בגזרת A אשר חלקן התחתון נפוח, לאורך השנים נשמרה מקוריותן של שמלות הכלה המסורתיות, כאשר המעצבים הרבים והמוכשרים העומדים מאחורי עיצוב שמלות הכלה מנסים לחדש כל העת ולהפתיע עם עיצובים מרהיבים ויוקרתיים במיוחד.

אף על פי שכל כלה מייחלת למראה ייחודי, עדכני ואופנתי של שמלת הכלה שלה ביום חתונתה, תמיד תהיינה כלות שתיבחרנה בשמלות כלה מסורתיות בעלות המראה הקלאסי.

בחירה של שמלת כלה קלאסית אינה פוגמת במראה ייחודי או יוקרתי, כל עוד המעצב שעומד מאחוריה הוא שם דבר בתחומו ומאחוריו שנים רבות של ניסיון בהלבשת כלות ובעיצובים מיוחדים ומקוריים שלהן.

שמלות כלה מסורתיות הן שמלות כלה השומרות על ממד של מסורת לצד ממד חדש של עיצוב מעודכן, וזאת בהתאם לתמורות בשטח ולמגמות האופנה הבולטות ברוח התקופה.

שמלות כלה מסורתיות של המעצבת רינה בהיר ממרכז הארץ ממשיכות את הקו של יצירת שמלות כלה מקוריות ויצירתיות ויחד עם זאת נאמנות למקור מבחינת העיצוב הקלאסי של השמלה וגזרתה. כלות המעוניינות בשמלות כלה מסורתיות תשמחנה לדעת שבסטודיו של המעצבת השוכן במרכז העיר תל אביב קיים מבחר עשיר ביותר של דגמי שמלות כלה מרהיבות.

בקולקציה של שנת 2015 תמצאנה הכלות לצד עיצובים חדשניים גם דגמים של שמלות כלה המזכירות במעט את שמלות הכלה שלבשו בעבר האימהות של כולנו. עיצובי רטרו יפהפיים בסגנון הווינטג’ המראים תמימות ורומנטיות לצד געגועים נוסטלגיים. השמלות המסורתיות כוללות שילובי תחרה רבים וכוללים בדים איכותיים, המגדילים את היוקרה של השמלה והופכים אותה לייחודית בניחוח של פעם.

אם שמלות כלה מסורתיות כוללות את חלקה התחתון של השמלה בצורה נפוחה יותר, הרי ב 2015 השמלה כוללות חלק תחתון בנפח מתון יותר. המעצבת רינה בהיר תשמח לעמוד לרשותך ויחד עמך ליצור את שמלת החלומות שלך. בין אם מדובר בשמלת כלה מסורתית ובין אם לאו, הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את שמלת הכלה לרצונותיה של הכלה ולהתחשב בנתוני גופה הייחודים ובגזרה שתחמיא לה ביותר, כך שתיראה במיטבה, יפה וזוהרת!