שמלות כלה מעוצבות

שמלות כלה מעוצבות, יופי שאין שני לו

יום החתונה לו חיכית כל כך הרבה זמן, מתקרב ובא. כעת עומדות בפנייך אינסוף הכנות ופרטים לתכנן, כמו למשל: החלטה על תאריך החתונה, רשימת מוזמנים, גן אירועים או אולם, סדר ישיבת המוזמנים, צלמים, תקליטן, בחירת קייטרינג והחלטה על התפריט, סידורי פרחים, עיצוב האולם, עיצוב החופה וכדומה.

בין ההחלטות החשובות שעלייך לקחת עם בן זוגך עומדת בפנייך החלטה לא פחות חשובה – שמלת כלה. אין כלה שלא חולמת על השמלה האידיאלית. זו שתגרום לאורחיה לסובב את ראשם אחריה בכל רגע, שמלת כלה כה יפה שתהיה המודל עבור האורחות בחתונה שלה שטרם התחתנו. אז כיצד מוצאים שמלת כלה כזו?

שמלות כלה מעוצבות ליהנות מיופי ייחודי.

מדוע כל כך הרבה נשים מעדיפות ללכת אל מעצב או לחילופין אל מעצבת שיעצבו עבורן את שמלת הכלה האידיאלית עליה חלמו כל השנים מאשר ללכת אל סלוני הכלות השונים שנמצאים בכל מקום ברחבי הארץ? ובכן, התשובה היא נורא פשוטה. שמלות כלה הן שמלות שמוכרחות להדגיש את הנשיות של הכלה, את תווי הגוף היפים שלה ולהסתיר את אלו שפחות ולכן מעצבי שמלות כלה (ואין זה משנה אם מדובר על מעצבי שמלות כלה צנועות, מעצבי שמלות כלה לדתיות, מעצבי קולקציית שמלות כלה 2012) יודעים לעשות בדיוק את זה.

מעצבי שמלות כלה איכותיים ובעלי וותק עוסקים שנים על גבי שנים בתחום ולכן יודעים הם שלכל מבנה גוף יש את השמלה האידיאלית שתחמיא ותתאים לו. כמו כן, המראה הכללי של הכלה תלוי במידה רבה גם בנוחות שלה ולכן אסור בשום פנים אופן להתפשר ויש לבחור מעצב/ של שמלות כלה על מנת לא להשיג רק שמלה אידיאלית בדיוק כפי שהכלה רוצה (על פי בד שהיא בוחרת, קישוטים, מקומות בהם יהיו המחשופים וכדומה) אלא גם שהכלה תהנה מנוחות מרבית בעת לבישת השמלה עצמה.

אם כלה איננה מתכוונת לרכוש שתי שמלות כלה לאותו ערב (אחד לקבלת הפנים ואילו השנייה לריקודים) חובה עליה לבחור במעצב/ת של שמלות כלה על מנת להשיג שני דברים: שמלה יפהפייה ועוצרת נשימה ולא פחות חשוב מכך – שמלה שתהיה נוחה. כמו כן, חשוב לערוך סקר שוק בין המעצבים השונים ולערוך בניהם השוואות מחירים בכדי שבסופו של דבר תמצא הכלה מעצב/ת של שמלות כלה בזול או לפחות שמלות כלה זולות יותר.