שמלות כלה תחרה

שמלות כלה תחרה, בדים איכותיים ברמה

כפי הידוע כל מאורע חתונה מציב את הזוג העומד להתחתן במרכז, ובאופן פרטני יותר מציב את הכלה ושמלתה המפארת אותה ומעניקה לה נוחות ונועם לאורך כל היום ולאורך כל משך האירוע החגיגי והמיוחד שלה, ומעל הכול זוהר והרגשה של מלכת הערב בליבת אירוע החתונה, שלא ניתן להתעלם ולא להשגיח בכך.

השימוש בבד התחרה החל במאה ה- 16 לערך, וניתן היה לראותו במלבושי בגדי בני האצולה והמעמד הגבוה.
כיום בד התחרה משמש ומהווה עיטור וקישוט שמלות חגיגיות וכמובן שמלת כלה המעוצבת כולה על טהרת בד התחרה, המאופיין במרקם עדין ואוורירי.

שמלת כלה מתחרה היוותה בעבר ומהווה כיום את שמלת הכלה האלגנטית, המעודנת ונשית מאז ומתמיד. בד טקסטיל של שמלת כלה תחרה העשוי מעבודת יד, והנו בעל רקמה עדינה ומחוררת.

שמלת כלה מתחרה העשויה מבד התחרה יש לה גוונים שונים ואופנים שונים של מרקמים המעוררים תחושה נעימה בעת מגע.
בעת עיצוב שמלת כלה מתחרה חשוב מאוד לעמוד על קורלציה והתאמה לעורה של הכלה ולעונת השנה {שמלת כלה תחרה מתאימה לעונות השנה החמות}, וכמובן לתקציב העומד לרשות הכלה, משום עלותה הגבוהה של שמלת כלה תחרה.

יש וחשוב לציין, שלצד היתרונות הרבים של שמלת כלה תחרה, יש לה יתרון נוסף, והוא התאימות המאפיינת אותה למבני גוף מגוונים ואופן הבלטת והדגשת היתרונות בגוף הכלה.

היות ובד התחרה של שמלת כלה תחרה, כפי שצוין קודם, מאופיין בחורים ומרווחים, מתווסף לבד התחרה בד נוסף הבא מתחתיו, המאפשר רפרטואר רחב של עיצובי שמלת כלה תחרה, מגוון רחב במרקם שלה ובצבעה.

על שמלת כלה תחרה ניתן לומר, שהיא נצחית, הייתה, נמצאת ותהייה תמיד באופנה, משום העידון, האלגנטיות והנשיות שהיא מפגינה.

צוות הבוטיק שמלות כלה רינה בהיר המתמחה בעיצוב שמלת כלה תחרה, עיצב שמלת כלה תחרה לכלות רבות, שההתפעלות מהן נשמעה מפי כל באי החתונה והציג את הכלה ביומה המאושר עלי אדמות – כמלכת הערב בזכות דרך עיצובה של שמלת כלה תחרה.