החתונה של יעל וברק

שם הכלה: יעל ליידן פן אמסטל
שם החתן: ברק אלון
תאריך החתונה: 30.3.2016

איך ואיפה היכרתם? 

הכרנו במקום העבודה, בארגון הג’וינט (ארגון יהודי אמריקאי הומניטרי) ולמרות שאנחנו עובדים בשתי מחלקות שונות הקשר בנינו התפתח.

כמה זמן אתם ביחד? 

שנתיים

מי הציע נישואים ואיך הייתה ההצעה? 

בראש השנה האחרון תכננו חופשה באמסטרדם, כולם ציפו שההצעה תגיע שם…
כמה ימים לפני הטיסה קבעתי תור לרופא השיניים, ומשום מה ברק החליט להצטרף אלי (הייתה לו הרגשה שהתור שלי עלול להתבטל ואכן כך היה), אז במקום לחזור הביתה (כדי למשוך זמן) הוא הציע שנסתובב מעט בעיר. כששבנו הביתה ברק נתן לי את המפתחות שאפתח את הדלת וציפתה לי הפתעה: שובל של נרות ועלי ורדים במרכז הסלון שמוביל ללב ענק ובמרכזו קופסא.
ברק כרע ברך (כמו בסרטים!) ואני מיד השבתי בחיוב.

איך בחרת את השמלה ומה היה לך חשוב בבחירת השמלה?

מעולם לא היה לי חזון לשמלת החלומות שלי, לכן כשהתחלנו בתכנון החתונה שוטטתי באתרי האינטרנט וחיפשתי דוגמאות, עד שהגעתי לאתר של רינה בהיר וראיתי את דגם השמלה רותם. מיד ידעתי שזהו הסגנון שמתאים לי, שמלה שקודם כל תהיה נוחה אך לא פחות חשוב שתחמיא וכמובן שאוכל להתחבר אליה.
הסטודיו של רינה היה המקום הראשון שאליו הגעתי בחיפוש הפיזי אחר השמלות, התחושה הראשונה שקיבלתי מלבד החום של רינה הייתה תחושת הביטחון. הבנתי שמדובר במישהי מקצועית שיודעת מה היא עושה, תחושה שלא קיבלת במקומות האחרים אליהם הגעתי אח”כ ולכן חזרתי לרינה.

המדידות עצמן היו עבורי הזדמנות לימי כיף עם אמא שלי (היא הגיעה במיוחד מאזור הצפון ואני מירושלים), כל פעם כשהגענו לסטודיו קיבלה אותנו איילת בחיוך ולא שחררה אותנו עד שהייתי מרוצה.
על החוויה המדהימה ועל שמלה עוד יותר מהממת שגרפה וממשיכה לגרוף מחמאות עד היום אני מודה לרינה ולצוות המדהים שלה!

מה היה לך חשוב באיפור ובשיער? 

חיפשתי סגנון איפור + שיער עדין ולא כבד, לא רציתי “להתחפש” אבל עדיין רציתי להרגיש יותר חגיגית מהרגיל. כך הגעתי לאיפור ושיער ניסיון אצל המאפרת תמר הלאלי, שמיד הבינה אותי ונוצר ביננו חיבור.
ביום החתונה היא הגיע מוקדם בבוקר, עם אנרגיות מדהימות כך שהיה לנו יום פשוט מקסים, היא איפרה וסירקה אותי ואת אימא שלי, שתינו לא הפסקנו לקבל מחמאות.
מיותר לציין שהאיפור והשיער לא זזו מילימטר.

איך בחרתם את טבעות נישואים?

החלטנו ללכת למקום שיש בו את המבחר הגדול ביותר הבורסה- ושם בחרנו, אני חושבת לשנינו היה משהו די ברור בראש.

באיזה גן או אולם התחתנתם ומה לדעתך מייחד את המקום?

התחתנו בגן האירועים עין חמד, המקום מהמם ביופיו ובסוף מרץ כל הפרחים התחילו לפרוח. מדובר בגן פתוח לכל דבר, לראשונה השנה הם בנו אוהל ענק שאפשר לערוך אירועים גם בחורף.

איפה בחרתם להצטלם לפני החופה ולמה דווקא בחרתם את המקום הזה ומי היה הצלם?

מאחר ואנחנו גרים בשכונת נחלאות בלב ירושלים, שתי דקות משוק מחנה יהודה- היה ברור לנו ששם נרצה להצטלם.
הצלם אביב נווה זרם איתנו ויצאו לנו תמונות מדהימות! אביב הוא טיפוס נדיר שפשוט התחברנו איתו עוד לפני החתונה, וביום החתונה היה לנו פשוט תענוג אחד גדול איתו.

מה מתוכנן לירח דבש?

חמישה ימים אחרי החתונה כבר עלינו על מטוס בדרך לפיליפינים לחופשה בת שבועיים. נהנו בטירוף, הספקנו גם לטייל באזור הצפון בשדות האורז וגם לנפוש באיים המדהימים של הדרום. מבחינתנו ירח הדבש האולטימטיבי, מומלץ ביותר.

במידה ובא לך להמליץ על ספקים שהיית מרוצה מהם במיוחד זה המקום לפרגן.

ספק נוסף שללא ספק עשה לנו את החתונה זה אייל אפשטיין, הדי. ג’י מחברת Foxy Music , אייל הצליח לשלב את כל הסגנונות בצורה אינטיליגנטית וכיפית. אחת המחמאות הגדולות שקיבלנו היא שהחתונה הייתה שמחה, ולדעתנו לאייל היה חלק נכבד בעניין.