החתונה של לירז ואיתמר

שם הכלה: לירז פרסצינסקי-כץ
שם החתן: איתמר כץ
תאריך החתונה: 05/09/2014

איך ואיפה היכרתם?

הכרנו בלימודי תואר ראשון במכללת תל חי דרך חברים משותפים

כמה זמן אתם ביחד?

שלוש שנים

מי הציע נישואים ואיך הייתה ההצעה?

איתמר הציע נישואים, נסענו לתצפית האהובה עלינו בצפון לטייל עם הכלב ולעשות פק”ל קפה וכשהגעתי חיכתה לי הטבעת עם “אבן הצעת הנישואין”

איך בחרת את השמלה ומה היה לך חשוב בבחירת השמלה?

היה לי חשוב שהיא תהייה פשוטה אך יפה, תפורה למידותיי בדיוק, וללא מחוך או כל דבר אחר לא נוח שניסו לכפות עליי בסלוני כלות שונים. לרינה בהיר הגעתי דרך האינטרנט ואהבתי מאוד שלכל שמלה יש את המחיר שלה באתר והמחיר הוא גם מאוד הוגן מה שנותן תחושה שלא מנסים “לעשות עלייך קופה” כשהגעתי לסלון כלות האווירה הייתה מאוד בייתית וחמה והרגשתי בנוח להגיד בדיוק מה אני רוצה ואיך מה שגרם לכל החוויה להיות מאוד נעימה.

מה היה לך חשוב באיפור ובשיער? 

התארגנתי בבית של חברה טובה, היה לי חשוב שהאיפור יהיה מאוד קל מאחר והתחתנתי בחתונת צהריים ולא מאוד יקר מאחר ואני בחיי היום יום שלי לא מתאפרת על כן קניתי את כל הציוד באיל מקיאז’ והתאפרתי לבד
גם בתסרוקת היה לי חשוב תסרוקת מאוד צנועה ללא תוספות אביזרים וכו’ וכן במחיר סביר לכן בחרתי בשני שהגיע לבית חברתי ועשתה לי תסרוקת פשוטה אך מהממת באווירה מדהימה

איך בחרתם את טבעות נישואים?

את טבעות הנישואים רכשנו בחנות תכשיטים של חבר (רחמים ומתי) בקריית שמונה

באיזה גן או אולם התחתנתם ומה לדעתך מייחד את המקום?

ערכנו 2 חתונות – הראשונה באולם ביפו בתל אביב (החמאם) שלא ארחיב את הדיבור עליו מאחר והיה בעיני מאוד מאכזב. החתונה השנייה שלנו (וזו באמת נחשבת לחתונה האמיתית) ערכנו בחוות סוסים בקיבוץ עמיר שבצפון, וכולה הייתה על טהרת חברים גם הספקים וגם המוזמנים. לאוכל – בעלי איתמר בנה מעשנות אסאדו וגריל לבשר ולידו תוספות, את הבר בנינו בעצמנו וגם את עמדת הדיג’י עליה פיקד גיא ארגמן שקרא את הקהל בצורה מושלמת והפך את החתונה למסיבה אמתית, את שאר הציוד השכרנו מ”עיגולים” השכרת ציוד מה שתרם לאווירה הכפרית המהממת שאליה כיוונו.

איפה בחרתם להצטלם לפני החופה ולמה דווקא בחרתם את המקום הזה ומי היה הצלם?

הצלמים שלנו ליוו אותנו בשתי החתונות, יום שישי ביפו ויום שבת בקיבוץ עמיר,
צלמת הוידאו המהממת שלנו היתה “רוני שביד”, וצלם הסטילס “ליאור הרוש”, שניהם היו סופר מקצועיים וזורמים מה שתרם לאוירת המסיבה סביבנו.

מה מתוכנן לירח דבש?

לירח הדבש נסענו לתאילנד

במידה ובא לך להמליץ על ספקים שהיית מרוצה מהם במיוחד זה המקום לפרגן.

רוני שביד – צלמת וידאו
ליאור הרוש – צלם סטילס
גיא ארגמן – דיג’י