החתונה של נגה ועודד

שם הכלה: נגה חזן
שם החתן: עודד יעקבי
תאריך החתונה: 6.11.2014

איך ואיפה היכרתם? 

הכרנו בטיול בסרי לנקה בחגי תשרי של 2012. הוא טס לבד, אני טסתי עם חברות, נעשנו חברים בפייסבוק וכשחזרנו לארץ התחלנו לצ’וטט ואחרי כמה ימים קבענו לבירה ידידותית. מפה לשם הבירה הידידותית הפכה לדייט של 3 שעות ומשם הכל היסטוריה…

כמה זמן אתם ביחד? 4 שנים
מי הציע נישואים ואיך הייתה ההצעה?

עודד הציע בסופ”ש שבילינו בחיפה, היינו במלון במושבה הגרמנית ובדיוק יצאתי מאמבטיה (כולל חלוק ומגבת אבועגלה על השיער) וכל החדר היה מלא נרות והוא קרע על ברך אחת ושלף טבעת ממתק כזאת (תמיד התבדחנו שכשהוא יציע זה יהיה עם טבעת סוכריה) ואחרי שאמרתי כן הוא שלף את טבעת האירוסין ושם לי על האצבע. אחר כך ישבנו על המרפסת ושתינו יין לבן בזמן שדיברנו עם המשפחות והחברים.

איך בחרת את השמלה ומה היה לך חשוב בבחירת השמלה?

ידעתי שאגיע לרינה עוד לפני שעודד הציע לי בכלל נישואין. ראיתי ב אנר פרסומת בפייסבוק וישר נדלקתי על השמלה, אחרי יומיים ישבתי עם אחותי ודיברנו על זה שראיתי שמלה מושלמת, היא אמרה שגם היא אז שלפנו תמונה יחד וזו הייתה בדיוק אותה שמלה!
הדבר שהיה לי הכי חשוב ושקיבלתי אצל רינה ללא סייגים מכל הצוות הייתה תחושת הנוחות והרוגע בכל התהליך. בעיקר כשתופרים שמלה מאפס וצריך סוג של דמיון מודרך את צריכה להרגיש שמקשיבים לך, זורמים וקולטים את הראש שלך אבל גם שמי שמולך ידע להגיד לך “די, הגזמת, זה כבר לא יהיה יפה” ושתסמכי עליה.

היה לי חשוב שמלה שיהיה לי נוח בה כל הערב, ומבחינת סגנון מאוד רציתי שמלה שמצד אחד תהיה פשוטה וקלאסית, אבל מצד שני יהיה לה טוויסט קצת גותי-רומנטי, ובגלל זה הוספנו את הצווארון תחרה המוגבה בעורף וגם שיהיה center peace שיהיה הוואו פקטור – שרשראות הפנינים בגב.
השמלה הייתה החלק הכי כיפי בכל התהליך, התחושה שבונים משהו שהוא לפי מידותיך ורצונותיך ושהתהליך הולך ברוגע ובכיף, וכמובן שהמחיר מעולה וזה היה פשוט הדובדבן שבקצפת.

מה היה לך חשוב באיפור ובשיער? 

איפור עשיתי אצל עדה לזורגן. היה לי חשוב בעיקר התחושה שלא יעמיסו עליי איפור, שיהיה איפור שיחמיא וישלים את הטוטאל לוק ולא יגנוב את ההצגה. עדה הייתה מושלמת! מהרגע הראשון קלטה אותי ואת הכיוון שלי, ידעה לומר בדיוק מה יחמיא לי והאיפור עצמו היה פשוט מדהים! עדין ומבליט את כל מה שצריך ויצא נהדר בתמונות!
את השיער עשה לי שי ארז המדהים! אני רק אציין שהוא היה כל כך מדהים שמאז החתונה ועד היום (כבר שנתיים) הוא הפך להיות הספר הקבוע של בנות המשפחה (אני, אמא שלי ואחותי) ועכשיו הוא גם יעשה את השיער של אחותי לחתונה שלה. הדבר היחיד שהיה לי חשוב בשיער זה שהוא יהיה אסוף (אני לא אוהבת פזור בעיקר לא כשאני רוקדת) ושיהיה מחמיא ונוח. שי עשה לי תסרוקת מדהימה! מיוחדת ממש, הייתי סופר מרוצה, והוא ממש נשמה טובה.

איך בחרתם את טבעות נישואים?

הלכנו לפי המלצה של חברים ליהודה בצפון דיזינגוף, בחרנו מהמבחר הענק שהיה לו את מה שאהבנו והתאים לנו. מחירים מעולים, עבודה איכותית, אין מה לומר זה היה החלק הכי קל בכל התהליך.

באיזה גן או אולם התחתנתם ומה לדעתך מייחד את המקום?

התחתנו באושן בגני התערוכה, יעל אלבאום-שוין (הנהדרת והמוכשרת!) עיצבה לנו את האירוע.
אם יש דבר אחד שעד היום כל הזמן מדברים עליו בהקשר של החתונה שלנו זה היה האוכל. וואו! ממש איכות של מסעדה, השף של המקום פשוט מעולה, אוכל ברמה יוצאת דופן. אני ועודד ישבנו וטחנו איזה חצי קילו אסאדו כל אחד חצי שעה לפני החופה כי זה פשוט היה טעים מדי בשביל לא לאכול.
עוד משהו שאהבנו באולם, כי התחתנו בנובמבר והיה סיכון של גשם, זה שמעבר לדק החיצוני שהוא מאוד יפה, יש אזור מקורה נפרד מהאולם שאפשר לעשות בו את החופה ושיש לו “קיר” חלונות שצופה לגן בחוץ, כך שבעצם גם אם היה גשם לא היינו צריכים להתפשר על החופה.

איפה בחרתם להצטלם לפני החופה ולמה דווקא בחרתם את המקום הזה ומי היה הצלם?

האמת שדי זרמנו עם הצילומים. התארגנתי אצל עדה לזורגן בדיזינגוף פינת קינג ג’ורג’ אז יצאנו ברגל והלכנו על דיזינגוף לכיוון הבימה, עצרנו לצילומים אורבאניים על הדרך ואז הצטלמנו בגינה של הבימה. אחר כך כשהחשיך המשכנו לנורמה ג’ין, בר באליפלט, ועשינו שם צילומים שהיו פשוט מדהימים!
הצלמים שלנו היו פריזמה, הגענו אליהם גם בעקבות חברים שהתחתנו שנה לפנינו ומאוד אהבנו את הצילומים. הם היו חבר’ה כיפיים, לגמרי גרמו לי להרגיש בנוח אפילו שאני שונאת להצטלם ויצאו צילומים נהדרים!
אני חייבת לציין בגזרת הצילומים גם את רוני ישראל, צלמת המגנטים שלנו מ”זומגנט”, שפשוט עשתה עבודה נהדרת! לא הרגשנו אותה בכלל באירוע והתמונות שלה יצאו פשוט מטריפות.

מה מתוכנן לירח דבש?

היינו 10 ימים בסיורי מזקקות ותרמילאות בסקוטלנד – הטיול הכי טוב בעולם ואנחנו מתכננים המשך בקרוב!

במידה ובא לך להמליץ על ספקים שהיית מרוצה מהם במיוחד זה המקום לפרגן.

רינה בהיר לשמלה, יעל אלבאום-שוין לעיצוב (היא ממש מוכשרת ולא רק בעיצוב חתונות!!!) ושי ארז לשיער.
פשוט התהליך איתם היה תענוג מא’ ועד ת’ והם עשו לי כ”כ כיף וטוב על הנשמה