החתונה של נועם ועמית

שם הכלה: נועם דיקשטיין
שם החתן: עמית מאור
תאריך החתונה: 24/5/16

איך ואיפה היכרתם?

הכרנו בטרק בנפאל, בכפר קטן בהרי ההימלאיה. אני וחברה שטיילתי איתה נשארנו יומיים בכפר בשביל להתרגל לגובה, ויצא שעמית וחברים שלו נשארו איתנו עוד יום גם כן. וכמובן שכל מה שיש לעשות בכפר זה בעיקר לשחק קלפים – והרבה. ככה יצא שבילינו את כל היום ביחד, ובעיקר צחקנו המון. בערך שבועיים אחר כך כבר הצטרפתי אליו ולחברים שלו לחודשיים וחצי בהודו, ומשם כבר היסטוריה.

כמה זמן אתם ביחד? 

5 שנים

מי הציע נישואים ואיך הייתה ההצעה?

לכבוד היומולדת שלי החלטנו להתפנק בצימר בצפון לכמה ימים. בערב האחרון בצימר יצאנו לאכול ארוחת ערב, כשחזרנו התחלתי לארגן את הדברים שלנו כששמעתי את עמית קורא לי מהמטבחון לבוא רגע לעזור לו. כשבאתי הוא חיכה לי על ברך אחת עם טבעת עדינה ומקסימה

איך בחרת את השמלה ומה היה לך חשוב בבחירת השמלה?

בבחירת השמלה הכי היה לי חשוב שתהיה קלאסית ועדינה, ותהיה נוחה לכל הערב. את רינה הכרתי דרך אחותי שעיצבה אצלה את השמלה שלה חמש שנים לפני כן, כשעוד היה לה סטודיו קטן ותופרת אחת. אחרי פגישה לא מוצלחת בכלל אצל מעצבת אחרת, החלטתי למרות המרחק לנסוע לפגישה אצל רינה – וזו הייתה אהבה ממבט ראשון! 

הסטודיו החדש מרווח ומזמין, מדדתי כמה שמלות, כשכמובן הצליחו להתאים לי כבר על השמלה הראשונה את הסגנון שאהבתי, ומשם המשכנו בתכנון העיצוב. התהליך היה ארוך אבל שווה כל רגע, השמלה יצאה בדיוק כמו שרציתי ולא הפסקתי לקבל מחמאות עליה, והעיקר – כל הערב היה לי נוח בטירוף! רינה וכל הצוות מקסימות ודואגות לכל פרט קטן (כולל שיחה בשישי בערב מרינה באופן אישי כדי לוודא במאה אחוז שהתפרים מספיק חזקים!)

מה היה לך חשוב באיפור ובשיער ?

כשחיפשנו ספקים לחתונה, הכי היה לנו חשוב שיהיו איתנו אנשים בראש שלנו, נעימים ורגועים שיעשו לנו כיף בכל היום הארוך של החתונה, כבר משלב ההכנות. ורועי ולילך ראובני היו בדיוק אלו! כבר מהפגישה הראשונה ראיתי שאנחנו באותו ראש, שניהם הבינו שאני מחפשת מראה פשוט אבל שיראה טוב, וזה בדיוק מה שיצא ונראה מדהים. בכל השבועות לקראת החתונה לילך הייתה סופר סבלנית, היא ורועי הסבירו לכל המלוות שלי איך לטפל בשיער בערב לפני, ויומיים לפני החתונה גם זרמו עם הבקשה שלי להוסיף את גיסתי והבנות שלה לסבב האיפור-שיער והם הקדימו במיוחד להספיק את כולן! והכי חשוב – עם כל הטירוף של המשפחה שלי ובקשות של כולן, לכל אורך היום לילך ורועי היו נעימים, מצחיקים ורגועים ויחד עם זאת סופר מקצועיים וכולן יצאו מהממות!

איך בחרתם את טבעות נישואים?

דרך איזיווד הלכנו לדניאל מתת ובחרנו טבעות עדינות ופשוטות כמו שאנחנו אוהבים.

באיזה גן או אולם התחתנתם ומה לדעתך מייחד את המקום?

התחתנו באקו, מתחם אירועים בשמורת נחל חדרה. התאהבנו במקום מהרגע הראשון בעיקר בגלל הייחודיות שלו, האלמנטים המיוחדים שלא רואים בכל מקום, והשילוב של הטבע המדהים. הרעיון שמאחורי המתחם הוא תפיסה אקולוגית שצריך להשתלב בטבע ולא לשנות אותו, וכולל הרבה אלמנטים ממוחזרים שנותנים למקום את האופי המיוחד שלו.

איפה בחרתם להצטלם לפני החופה ולמה דווקא בחרתם את המקום הזה ומי היה הצלם?

בגלל שהתחתנו באזור חדרה, חלק מצילומי הזוגיות עשינו בגן הלאומי בקיסריה וחלק מהצילומים עשינו בנוף הטבעי של האולם עצמו. הצלמת שלנו הייתה נעמי (מהצמד יעל ונעמי), שעל הפגישה הראשונה הבינה את הראש שלנו. בצילומי זוגיות זרמה איתנו ולא ביימה יותר מדי והוציאה לנו תמונות טבעיות מושלמות. לאורך כל היום הייתה זרימה מושלמת איתנו והמשפחות, בחופה הצליחה לצלם מכל הכיוונים מבלי להפריע לאורחים, ועד היום אנחנו שומעים על כמה שהיא הייתה מקסימה גם לאורחים! ולא פחות חשוב – התמונות יצאו מהממות וסופר מקצועיות, והיה ה-מ-ו-ן ממה לבחור. ממליצים בחום!

מה מתוכנן לירח דבש?

השאיפה היא חודש בלאוס-צפון תאילנד להשלים פערים מהטיול הקודם.

במידה ובא לך להמליץ על ספקים שהיית מרוצה מהם במיוחד זה המקום לפרגן.

ממליצה על כולם! רינה בהיר לשמלה, רועי ולילך ראובני איפור ושיער, יעל ונעמי צלנוות, קובי בלנדר עיצוב אולם