סיפור החתונה של אביה ואתגר

שם הכלה: אביה אסולין
שם החתן: אתגר ישראלי
תאריך החתונה: 21.06.15

איך ואיפה היכרתם?

שנינו למדנו הנדסת חשמל בטכניון. אתגר למד שנה מעליי ויצא לנו לקחת קורס משותף ולעשות ביחד מעבדה. מהרגע הראשון היה בינינו חיבור מדהים, ממש קסם, כמו באגדות.

כמה זמן אתם ביחד?

שנה 1

מי הציע נישואים ואיך הייתה ההצעה?

בטבע, בפסגת הר מירון, נוף מדהים, אויר נקי וצלול, הכי אנחנו בעולם. אתגר שלף את הגיטרה, שר לי שיר ובסופו כרע ברך והוציא טבעת.

איך בחרת את השמלה ומה היה לך חשוב בבחירת השמלה?

כבר מהחיפוש באינטרנט ומהסתכלות בגלריית השמלות של רינה , ידעתי שאצלה אמצא את שמלת החלומות שלי. ידעתי מה אני רוצה, שמלה עדינה ויפה שתהיה גם צנועה מספיק בשבילי. בחרנו יחד דגם שאהבתי במיוחד ועשינו אותו פחות חשוף. חששתי שההצנעה של השמלה תפגום ביופי שלה, אבל במקרה הזה, זה רק הוסיף לה יופי ואצילות. זאת כמובן בזכות איילת המוכשרת והמעצבות המקסימות, איירין ויעל.

מה היה לך חשוב באיפור ובשיער?

שיראה עדין וטבעי אבל גם כלתי ומיוחד וכמובן שיחזיק כל הערב. ובאמת כך היה, בזכות כפיר גולדשטיין המקסים, שאיפר וסירק אותי בצורה מקצועית ביותר, בדיוק כמו שרציתי.
האיפור והשיער נשארו במקום כל הערב. הוא באמת מוכשר בטירוף, ממליצה לכל כלה.

איך בחרתם את טבעות נישואים?

בלי יותר מידי התלבטויות, ידענו מה אנחנו רוצים, עדין וקלאסי.

באיזה גן או אולם התחתנתם ומה לדעתך מייחד את המקום?

התחתנו באולמי קאלה בחיפה. המקום משלב גן ואולם. רצינו שהחופה תהיה בחוץ ושאר הערב בפנים, לכן המקום התאים לנו. בנוסף המקום ממש יפה ומטופח והאוכל ברמה גבוהה מאוד.

איפה בחרתם להצטלם לפני החופה ולמה דווקא בחרתם את המקום הזה ומי היה הצלם?

את הלוקיישנים לצילומים לפני החופה בחר הצלם האלוף שלנו, אבישי אקהויז- כתום צלמים. הצטלמנו באזור עין הוד ובשדות של היישוב. יצא מקסים.

מה מתוכנן לירח דבש?

בטן גב בתאילנד 🙂